Speedmaster - nyt eller gammelt ?
Et fantastisk valg som jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for. Et KÆMPE tillykke herfra Icon_Up
Svar
Det helt rigtige valg Icon_smil Tillykke med det!
Svar
Fedt! Tillykke med det, men ehm.. Pics or it didn't happen ;-)

-whoa-
Svar
Tillykke

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
PAM,GP,TAG
Svar
Et meget godt valg! Icon_e_biggrin1
Icon_Up
Skift ur, når du står op!
Svar
(04-10-2015, 02:14 PM)Schou Skrev: Hej igen,

Vil bare give jer der var så flinke at hjælpe mig med overstående en status. Det endte med, jeg igår købte mit drømmeur!
Nemlig et sprit nyt Speedmaster Plexi glas - er fuldkommen rundt på skjoldet over det, så det kunne ikke være bedre :)

Go søndag og nyd solen :)

vh Martin, Aarhus

Tillykke med den fantastiske følelse  Icon_Up

Rolex 114060 classic
Svar

Vil bare give jer der var så flinke at hjælpe mig med overstående en status. Det endte med, jeg igår købte mit drømmeur!
Nemlig et sprit nyt Speedmaster Plexi glas - er fuldkommen rundt på skjoldet over det, så det kunne ikke være bedre :)

vh Martin, Aarhus

Stort tillykke med den fantastiske klassiker! Men mon ikke nogle billeder kunne presses ud af dig?

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar

vh Martin, Aarhus

Godt at se, at drømme bliver til virkelighed. Og et godt valg - tillykke med det! Glæder mig til at se billederne herinde.

Og så var der en anden ur-side, der netop i dag skrev om en Speedmaster auktion og de mange forskellige modeller, der er opstået undervejs. God timing.

https://www.hodinkee.com/articles/christ...aster-sale

Mange hilsener,

Claus

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)