Svar: 2
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Nogen der har erfaring med denne forhandler:
VIPLOMBARD Kutuzovsky, Kutuzovsky ave.
121170 Moscow, Rusland.
Har fundet et dejligt ur til en fornuftig pris, men er lidt loren ved at det er en russisk forhandler/pantelåner.
Adressen stemmer til hans fysiske butik men kan ikke finde noget om ham udover urannoncer på chrono24 hvor han er registreret som "trusted seller".
Håber på snarlig info vedr. ham eller alternativt erfaringer fra andre brugere der har prøvet at købe fra Rusland.
På forhånd tak
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(26-06-2015, 03:03 PM)newbie Skrev: Nogen der har erfaring med denne forhandler:
VIPLOMBARD Kutuzovsky, Kutuzovsky ave.
121170 Moscow, Rusland.
Har fundet et dejligt ur til en fornuftig pris, men er lidt loren ved at det er en russisk forhandler/pantelåner.
Adressen stemmer til hans fysiske butik men kan ikke finde noget om ham udover urannoncer på chrono24 hvor han er registreret som "trusted seller".
Håber på snarlig info vedr. ham eller alternativt erfaringer fra andre brugere der har prøvet at købe fra Rusland.
På forhånd tak
Kender ikke personligt hr. Kutuzovsky som åbenbart bor på avenue som kaldt efter ham selv (!!!), men Chrono24 tilbyder i dag en service hvor sælgeren får grunkerne først når du har modtaget og godkendt købet. Og tager han PayPal (sælgeren, altså) har du flere sikre betalingsmoder at vælge mellem. Husk bare at handelen skal gå 100% efter PayPal´s regler for at du kan bruge køberbeskyttelsen - hvis du vælger den mode. Jeg ville nok bruge Chrono24´s service - bare at få tjecket hvordan den fungerer IRL.
Bortset fra deres fascistoide leder er russerne vist også et slags mennesker og why not ? Der blev solgt masser af dyre luksusprodukter efter at husarerne blev sluppet løs efter kommunismens konkurs. Nu er nogle af husarerne selv skrabet bunden og jeg vil tro, der findes MASSER af pre ownede klokker til salg. Hvad med et Rolex Day Date med dagsnavnet skrevet på kyrilliske bogstaver ?
God weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Kender heller ikke forhandleren, men der burde bestemt være mulighed for gode urhandler i Rusland. Du skal bare lige huske, at der skal betales moms og lidt told ved importen til Danmark.
Held og lykke med projektet, hvis du går videre!
JK
•
Svar: 2
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Takker for indlæg.
Uret blev solgt før jeg nåede at tage action, så jeg vil have de gode råd i baghovedet fremover.
God sommer
•