Nyt ur - unboxing
Jeg er ked af hvis nogen synes jeg billed-spammer, men dette ur kom lige ind i dag, og jeg har lidt svært ved at tøjle min begejstring!
Nyt og jomfrueligt:
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Jeg synes det er et meget smukt ur, meget tro mod originalen fra 1942, og så har det en virkelig pæn finish, både børstede og blanke flader. Meget blød og lækker rem, som ender i et fint forarbejdet foldespænde.
Dette er mit, vistnok 7. Eterna-ur, og jeg er dybt imponeret over den kvalitet jeg har fået, for meget små penge. Er en glad lille mand.....
Svar
Troede faktisk før keg så der var plastic over uret at det var et ældre ur.. Tillykke med det :D
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Et overset mærke i Danmark og godt i tråd med din samling. Stort tillykke herfra og det er (efter min mening) absolut ikke spam med en masse billeder. Keep it coming.......
Svar
Fedt stort tillykke, giv du den bare gas med billeder, de fortæller ofte mere end ord :up:
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Tillykke med uret. Hvor har du købt det ?
Svar
Rigtig lækkert! Hvad er det nu det pulsometer er?

-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-
Svar
Congratulations something different that looks really nice Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Pulsometer = pulsur
Skalaen er angivet til 30 pulsslag, så efter 10 sek står der 180 (30 slag på ti sekunder = 180 slag i minuttet) og så fremdeles.
Kamstrup
Svar
Jeg købte det på ebay, i Tyskland. Og det er en re-edition af et ur fra 1942, som var pænt nyskabende for sundhedspersonel, idet man kunne tage patienters puls langt hurtigere end førhen, grundet skalaen på skiven.
Nu har jeg gået lidt med uret, og jeg er virkelig overrasket over den høje kvalitet, især på kassen, samt den meget, efter min mening, smukke skive, når prisen tages i betragtning.
Og tak for Jeres interesse!
Svar
Flot ur. Jeg er selv ret svag for reeditons og retroinspirerede ure. Tudors heritage serie, Longines heritage serie, 2012 OL versionen af omega seamaster fra 1948, stort set alle Rolex måske skulle vi have en tråd bare om det? Dit eterna ur er supersejt og med en sej komplikation anyway.

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)