Kingschild.de
Købte søndag aften ca kl 21 på ebay.de et skønt ur, som jeg har kigget længe efter. Endelig fandt jeg det, til en rigtig god pris! Altså søndag aften..... Og tirsdag morgen kl. 7:40 kan jeg afhente det i min lokale swip-box!!!! Leveret af DHL, må jeg sige at det altså er helt uhørt god service, og helt ekstremt hurtigt handlet! Kingschild.de sender fra en by i Tyskland, som ligger ovre ved Tjekkiet.... Og at uret så er i nærmest pletfri tilstand, gør jo ikke glæden mindre! Altså under 35 timer, før uret sad på håndleddet, det er for fedt! Via track and trace kunne jeg se, at mit ur blev afleveret til DHL under en time efter jeg havde trykket på knappen. En søndag aften! Jeg er rystet, på den fede måde, i min grundholdning...
Svar
Har du landet et IWC ppc Jan?
Svar
Ja, det havde da været for fedt! Men desværre ikke, til gengæld, i en noget anden klasse, et ur jeg tit har kigget på: Longiness Lindberg chronograf.
Og det er sgu sikkert derfor det varer så længe at få landet drømme IWC'en, jeg bruger pengene før jeg får sparet helt nok op...... Måske en dag?
Svar
IWC'en skal nok komme en dag:D
Svar
Har handlet en hel del gange med Kingschild.de for 6-7 år siden. De var/er helt i top.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)