Sea-Dweller vs. Submariner
Sad og kiggede lidt på Submariner som måske lidt er drømmen. Men er der nogen der kan fortælle mig forskellene på en Sub og den nye Sea-Dweller? Altså udover prisen.

Produceres Sub uden dato iøvrigt ikke længere?
Svar
The Dweller is a bit thicker and can go deeper , not that it matters much . I prefere the dweller because there are not so many of them compaired to the sub . I also think the dweller is the best Rolex diver ever made . You have to try both watches on , and see which one feels best on your wrist . Both are good watches , and you cannot go wrong no matter which one you chose . I personally would buy one of the older model sea dwellers , they will increase in price more than subs in the future . They are also more a real diver Tool watch than the modern highly polished versions of Subs and Dwellers .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tak Willy Icon_smil

Ville ønske de kunne lave en model med diameter som en Deep sea. Bare knap så klodset.
Svar
Brian M Skrev:Tak Willy Icon_smil

Ville ønske de kunne lave en model med diameter som en Deep sea. Bare knap så klodset.
Citat:
You should try the 42mm Explorer . This is a great all round watch , with fantastic build quality . Try it before you buy anything else Icon_e_smile
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det kunne da være man skulle kigge på sådan et. Tak for tippet Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)