Svar: 8
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Alle
Jeg er ret forelsket i designet på nogle af Hublot urene, men jeg kan forstå at mange af jer ur-eksperter ikke er så vild med Hublot urene.
Det som er vigtigst for mig er designet og så at uret holder prisen nogenlunde - Det skal lige nævnes at jeg køber brugt.
Jeg har i dag et Rolex Sub no date som jo er kendt for at holde prisen, men jeg vil gerne have et ekstra ur som ikke er så neutralt. Så derfor har jeg set en del på Hublot urene som også prismæssigt ligger fornuftigt til mit budget. Jeg har også kigget på et brugt AP, men der er prisen ikke helt inden for mit budget endnu.
Hvad siger I, Hublot or not Hublot? Og hvis det ikke skal være et Hublot hvad findes der så i samme stil og helt et som ser lækkert ud med gummi rem.
MVH
Jimmi
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Vi er jo ude i smag her personlig er jeg slet ikke til Hublot
Det eneste de ligner er vel AP.
Men der er altså rigtig meget at vælge i mellem for Hublot money.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Hublot is a watch brand that have really screwed the watch buying public . Their new prices do not justify what is inside most of their watches . Having said that , i can understand you like some of their designs . If you can get a used one for a really good price , then why not . But i can think of hundreds of watches that give better value for money . They are definitely not a brand that will keep a good Price , used or new .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 8
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Takker for jeres svar.
Det var nu heller ikke ment om det var et flot eller pænt ur.
Jeg kunne bare godt tænke mig at vide om jeg kan kan sælge et ur om 5 - 10 år og så forvente at få minimum det samme for uret som jeg har givet. Jeg kigger primært på Big Bang med en 3 - 4 år på bagen til omkring 50K.
Eller vil jeg være mere sikker på mine penge, hvis jeg køber et AP Royal Oak til 75K?
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Tror ikke du så som minimum kan få det du har givet. Efter st have kigget på dem der er til salg her i DK, så holder de ikke værdien ligeså godt som rolex, panerai etc.
Det jo ikke et samler objekt
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
jimmi1311 Skrev:Takker for jeres svar.
Det var nu heller ikke ment om det var et flot eller pænt ur.
Jeg kunne bare godt tænke mig at vide om jeg kan kan sælge et ur om 5 - 10 år og så forvente at få minimum det samme for uret som jeg har givet. Jeg kigger primært på Big Bang med en 3 - 4 år på bagen til omkring 50K.
Eller vil jeg være mere sikker på mine penge, hvis jeg køber et AP Royal Oak til 75K?
I would buy the Oak 110 % .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Holder du Hublot og AP op imod hinanden
Og du er ude efter det ur som holder værdien bedst.
Så er jeg ret sikker på at de fleste ( hvis ikke alle)
Vil sige at så skal du bør vælge et AP.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•