Mit nye Omega ur
Så fik jeg endelig mit første omega ur ! Icon_e_smile

Jeg havde længe ønsket et dress ur som supplement til mit rolex sub no date til festligere lejligheder.

Efter megen søgning faldt mit valg på dette ur. En Omega ref 4631.30.31 fundet på ebay.

İmage

İmage

Uret produceres ikke mere og har et cal. 2500 urværk.

Jeg har søgt vidt og bredt på internettet men kan ikke finde meget om netop dette ur. Er der nogen som ligger inde med information om uret som f.eks. produktionsår og vejl. pris?

Uret er fra 2003 og jeg gav knap 25k for uret. Alt ser rigtigt ud og serienumret stemmer. Jeg mener at prisen er ok.

Jeg tager den til en Omega AD for at få uret checket og serviceret i morgen.
Svar
Ikke min stil, men hold nu k*** et flot ur! Tillykke med det!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Takker:)

Som dress ur virker det helt rigtigt til jakkesæt. Når man har det på er der lidt bling, men læderremmen gør at det ikke bliver for meget. (efter min smag selvfølgelig)

Uret er lige sendt til Omega i Schweiz for service og polering. Pris 6k Icon_e_surprised

Dyrt men så håber jeg de gør et godt stykke arbejde. Så mangler bare at vente de 4-5 uger det tager...
Svar
Virkelig et flot ur! Tillykke med det Icon_e_smile
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Det er konge ur.

Jeg havde en magen til med power reserve for 10 år siden.

Der finds også en GMT udgave men den er grim.

Værket er typisk et 2500 A generation så hvis den aldrig har været åbnet vil jeg anbefale at den kommer en tur forbi OMEGA. De sørger for at opdatere værkerne og så er der 2 års garanti.

Tillyke med uret.
Svar
Colombo:

Takker. Icon_e_smile

Den er på rekreation hos Omega nu. Icon_cool

İmage

Udfra billedet af urets værk kan man vistnok ane at der står 2500B (til højre for balancehjulet). Havde det været et 2500A ville der blot have stået 2500.

Købte du uret fra nyt?

Må man spørge hvad du gav for det?

Hvor længe havde du uret?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)