Timezones kåring af "Watch of the year 2013"
På dette link, kan man se de ure, der kæmper om titlen som "Timezone watch of the year 2013" !

Der kan man i sandhed tale om det ypperste af det ypperste i design og komplikationer !!

Se billederne, læs specifikationerne og se videoerne .......................... og bagefter så saml kæben op fra bordpladen og tør savlet bort !!! Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

http://people.timezone.com/staff/System/2013WOTY/
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Uha uha det er fine sager.
Især den Brequet hurtig svinger tiltaler mig. Undrer mig dog over at de har behov for at skrive 10Hz på skiven. Jeg har har altid forbundet Hz som enhed for elektriske svingninger per sekund, og kan ikke mindes jeg er stødt på det i forbindelse med mekaniske svingninger, men hvad ved en elektronikmand om det.
Mvh. PHO
Svar
Det er jo et fantastisk line-up. Min favorit er F.P.Journe'n. Det var et af de mærker jeg måske kunne overveje at sælge hele Rolex-molevitten for at kunne købe et enkelt af.

Som ingeniør har jeg altid syntes at urbranchen er krukket, når den absolut skal opgive en frekvens som "halv-svingninger per sekund", når vi nu har den gode standardenhed Hz.

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)