svensk seamaster
Seamastere med den gamle "beefy" kasse og original sort skive, har altid været populære og trækker normalt højere bud, end tilsvarende lyse skiver.

Derudover så tror jeg, at mange af byderne simpelthen ikke har bemærket det skrabede horn, men måske tror at det er en reflektion. Jeg er enig med dig i, at det mest af alt ligner en skade, når man kigger efter - men der er måske ikke så mange, der gør sig den ulejlighed, da sælger fremhæver at kassen er ultralydsrenset og gjort pæn uden at nævne skaden ! :-/

Men hvis prisudviklingen generelt er gået sådan i vejret, som TDN beretter (og han er normalt særdeles velorienteret Icon_smil ), så kan jeg da regne ud, at jeg skulle have ventet med at sælge mine constellations !! Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Der er vist ingen tvivl om at man skal beholde sine gamle Seamaster. Et af mine er nøjagtig som afbillede, stadig med original rem endnu, og i den gamle æske.
Svar
Jeg har sat mine 3 Constellations (alle i stål og 2 med sort skive) til side.

Men 15.100 SEK for den Seamaster Automatic Icon_e_surprised Icon_exclaim Icon_question

Jeg troede at den slags priser var forbeholdt enten josephwatches eller på det seneste wristchronology.
Svar
dwndler Skrev:Jeg har sat mine 3 Constellations (alle i stål og 2 med sort skive) til side.

He he ............... hvis prisudviklingen fortsætter med samme hast, så er din alderdom næsten sikret !! Icon_e_wink

dwndler Skrev:Men 15.100 SEK for den Seamaster Automatic Icon_e_surprised Icon_exclaim Icon_question

Jeg troede at den slags priser var forbeholdt enten josephwatches eller på det seneste wristchronology.

Ja, 15.100 SEK (svarende til godt 12.700 DKR) er en vanvittig pris for den, iøvrigt pæne, Seamaster !! Icon_e_surprised
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)