23-12-2013, 01:04 AM
Flot gammelt ur - tillykke med det. Fortæl endelig mere, når du får det hjem og kigget nærmere på det.
|
Så lykkedes det endelig! En dejlig juleoverraskelse.
|
|
23-12-2013, 01:04 AM
Flot gammelt ur - tillykke med det. Fortæl endelig mere, når du får det hjem og kigget nærmere på det.
26-12-2013, 12:13 AM
Et herligt vintageur. Endnu engang falder je i svime over et fint gammelt ur med sjæl, udtryk, historie og med charme.
Et super eksempel på hvad nye ure ikke kan levere. De kan være flotte, velforarbejdede og i fin forarbejdning og kvalitet, men de får aldrig helt den sjæl og charme som et gammelt ur med historie har. Stort tillykke herfra. Vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
26-12-2013, 10:16 AM
Baun Skrev:Et herligt vintageur. Endnu engang falder je i svime over et fint gammelt ur med sjæl, udtryk, historie og med charme. Tak
02-01-2014, 01:34 AM
Ja vist er det redone skive, men skidt med det - det oser jo af den charme som de ure havde, og der er jo ingen der sidder med lup og afslører re-dial osv. Det er klart det var sjovt hvis man havde hittet et med original skrive i samme stand, men det sjove var jo også blevet noget der trak penge ud af muldvarpen, og langt de fleste angelus fra tiden, er faktisk ganske vanskelige at læse, så jeg er ikke så katolsk med redial eller ikke, når det er pænt lavet . Det trækker ned i pris, og det er vel ikke så skidt enda, og for mig tæller maskinen mere
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
02-01-2014, 11:50 AM
hannover_dk Skrev:Ja vist er det redone skive, men skidt med det - det oser jo af den charme som de ure havde, og der er jo ingen der sidder med lup og afslører re-dial osv. Det er klart det var sjovt hvis man havde hittet et med original skrive i samme stand, men det sjove var jo også blevet noget der trak penge ud af muldvarpen, og langt de fleste angelus fra tiden, er faktisk ganske vanskelige at læse, så jeg er ikke så katolsk med redial eller ikke, når det er pænt lavet . Det trækker ned i pris, og det er vel ikke så skidt enda, og for mig tæller maskinen mere Ja, skiven er virkelig flot lavet. Ingen tvivl om det. Men det er desværre sendt fluks retur til Frankrig, da sælger var en værre monsieur. Der var ikke tale om en stålkasse, og sælger ville under ingen omstændigheder tage ansvaret for at have spildt min tid og penge, samt nægtede at give en partial refund
02-01-2014, 02:12 PM
02-01-2014, 08:22 PM
jokumq Skrev:Der var ikke tale om en stålkasse, og sælger ville under ingen omstændigheder tage ansvaret for at have spildt min tid og penge, samt nægtede at give en partial refund Fuck hvor træls. Men godt at der ikke er nogen slinger i valsen med ebay:D
02-01-2014, 08:31 PM
jokumq Skrev:Ja, skiven er virkelig flot lavet. Ingen tvivl om det. Men det er desværre sendt fluks retur til Frankrig, da sælger var en værre monsieur. Der var ikke tale om en stålkasse, og sælger ville under ingen omstændigheder tage ansvaret for at have spildt min tid og penge, samt nægtede at give en partial refund Det er træls - især fordi uret så superflot og velholdt ud !! Men det er selvfølgelig en væsentlig ting, hvis det fejlagtigt har været oplyst, at kassen skulle være af stål og det så ikke er det (medmindre da, at den viste sig at være af hvidguld !! Fortsat god jagt !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
02-01-2014, 10:14 PM
Ja, det er så irriterende at spilde tid og lidt penge på useriøse sælgere. Dårlig moral.fr, så nu er det helt åbent igen, som du siger
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|