Svar: 16
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Købte en rem fra tyske [url]"http://watchbandcenter.com/">http://watchbandcenter.com/[/url] Da jeg godt kunne tænke mig et nyt look, og så synes jeg den originale rem er temmelig stiv i det. Gik efter en farve der vil matche den store viser i uret. Synes det er lykkedes meget godt, og remmen er virkelig behagelig og ha på.
Hvad synes I? Go eller no go
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Hej og velkommen til forum !!
Om remmen er go eller no-go til uret er nok lidt af et spørgsmål om personlig smag - jeg synes, at du har ramt farvesamspillet mellem remmen og den orange viser rigtig godt, som du også selv nævner ! Og gummi på en Pingo er jo også en sikker succes !!!
Jeg ville helt klart sig "go" til den kombination
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Jeg har i øjeblikket mit Pingo på den originale Citizen lænke, som jeg tilkøbte hos Krognos for under en tusse ! Den er super behagelig at have på og giver uret et andet udtryk.
Den originale sorte gummi dykkerrem er dog i mine øjne klassikeren til uret - men jeg er enig med dig i, at den er stiv og ubehagelig at have på. Dog har det hjulpet, at jeg afmonterede remmen og lagde den i et te-krus så den fik den naturlige krumning til håndleddet, hvorefter jeg hældte spilkogende vand over og lod det stå i 1-2 minutter. Det blødgjorde remmen en del + at den formede sig nemmere om håndleddet efter den behandling.
Men det er stadig en tyk og lidt grov rem
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
pbr Skrev:Jeg har i øjeblikket mit Pingo på den originale Citizen lænke, som jeg tilkøbte hos Krognos for under en tusse ! Den er super behagelig at have på og giver uret et andet udtryk.
Den originale sorte gummi dykkerrem er dog i mine øjne klassikeren til uret - men jeg er enig med dig i, at den er stiv og ubehagelig at have på. Dog har det hjulpet, at jeg afmonterede remmen og lagde den i et te-krus så den fik den naturlige krumning til håndleddet, hvorefter jeg hældte spilkogende vand over og lod det stå i 1-2 minutter. Det blødgjorde remmen en del + at den formede sig nemmere om håndleddet efter den behandling.
Men det er stadig en tyk og lidt grov rem 
Okay, det var jeg ikke klar over. Det vil jeg da lige give et forsøg. Tak for rådet
•