Svar: 4
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej igen
Jeg blev anbefalet at tage et par billederaf uret og så lægge dem op til Jeres kyndige vurdering af hvorvidt uret er ægte eller ej?
Det eneste vi ved om uret er, at det formentligt er givet til min mormor på et tidspunkt før 1990,
[attachment=1]<!-- ia1 -->image.jpg<!-- ia1 -->[/attachment][attachment=2]<!-- ia2 -->image.jpg<!-- ia2 -->[/attachment]
På forhånd tak for hjælpen!
Monica
PS. Beklager krummerne på duge
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Hej Monica
Det er fake
•
Svar: 4
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Tak for svar - kan du begrunde hvorfor du mener det, så jeg kan blive klogere?
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Monica Skrev:Tak for svar - kan du begrunde hvorfor du mener det, så jeg kan blive klogere?
Med undtagelse af ordet 'ROLEX' på skiven af uret, har det ingen ligheder med en typisk Rolex (dog lidt mere med Cellini serien, men stadig helt galt). Mest oplagt er dog at Rolex slet ikke laver Quartz (batteri) ure, med undtagelse af deres OysterQuartz.
Så med andre ord - hvis det skulle ligne noget, skulle det være dette... så kan du selv lege "Find 5 fejl"
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Monica.
Du spørge om han kan begrunde det, ja det er let. Rolex har aldrig lavet dame quartzure, så er det sagt, og de har heller ikke lavet double ure med quartzværker. Så ja det er en kopi, lænken har heller aldrig lignet noget Rolex har lavet og sidst men ikke mindst så skriver Claus med undtagelse af ordet ROLEX på skiven.... og selv der, er der fejl, det er ikke samme skrift som på originalerne.
Så du behøver ikke lege find fem fejl.
Sorry verden er grusom......
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•