03-10-2013, 03:37 PM
Jeg har kikket på et Orint M-Force er der nogle som kender dette og er det samme kvalitet som Seiko prospect
|
orint M-Force
|
|
03-10-2013, 03:37 PM
Jeg har kikket på et Orint M-Force er der nogle som kender dette og er det samme kvalitet som Seiko prospect
03-10-2013, 06:56 PM
Hej aussie
Som jeg har forstået Orients lancering af M Force serien, så er det en serie med særligt fokus på robusthed. Uret skulle således være stærkt modstandsdygtigt overfor stød og slag, og i tilgift er det konstrueret til at kunne dykke med. En form for robust dykker hybrid, kunne man måske kalde serien Seikos Prospex serie indeholder en lang række forskellige modeller indeholdende et varieret udbud af værk teknologier (LCD, Quartz, Kinetic og Automatic). Her finder man bl.a. Seiko Sumo, Shogun og andre interessante ure. Direkte sammenlignet med de to førnævnte, vil M Force serien ikke være nær så godt forarbejdet i kasse og materialer. Men sammenligner du M Force med de lavere Prospex modeller, kan den sikkert godt bide skeer med disse. Hvis du har forelsket dig i Orient urene, kan du lande dem fra Tyskland: [url]"http://www.orientuhren.de/taucher-c-40.html?osCsid=r2o94verfg0j8dr7bv54hjitq5&infoBox=0">http://www.orientuhren.de/taucher-c-40. ... &infoBox=0[/url] Nogle gange kan du også finde ret gode tilbud på Ebay.co.uk. Vær dog opmærksom på, at du ved import af ure uden for EU skal tillægge told/moms/gebyrer. En tommelfingerregel siger, at du skal tillægge lige knapt 30% til den opgivne pris. God jagt! De venligste hilsner, John
04-10-2013, 07:37 AM
Tak for dit svar det er fordi jeg sidder i Thailand og kan købe et til 2800kr (nyt hos forhandler) med ekstra rem og jeg har set at det har samme kaliber som det der er vandtæt til 300 m (40n5a ) og jeg har set det nye af Titanium har et værk der hedder 4075a jeg ved ikke hvad forskellen er men du mener jeg får mere for pengene ved at købe et Seiko SBDC007 den kan jeg få for 3680kr.
Aussie
04-10-2013, 07:50 AM
Husk, at du skal betale told/moms af urene, når du returnerer til Danmark fra Thailand.
Men med de to priser, som du her nævner, ville jeg ikke være i tvivl om at købe en Seiko Shogun De venligste hilsner, John
04-10-2013, 04:43 PM
Jeg tog fejl det var er Seiko sumo og ikke shugon ved du vor nøjagtig et Seiko sumo går
05-10-2013, 09:23 AM
En Seiko Sumo kan du bestille hjem til Danmark fra Japan inkl. told/moms for 3500 DKK.
I Sumo´en tikker der et 6R15 Automatic værk med hack and Wind funktion (håndoptræk og sekundstop). Uret har ab fabrik ret vide tolerancer, men i praksis er det ret let at få til at gå præcist. Du kan søge her på forum for en gør-det-selv guide til at regulere værket De venligste hilsner, John
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|