Værktøj til lænke
İmage

Hej Lars

Det er sådan en sag jeg har bestilt (og så en hammer ved siden af). Bergeon og Horotec laver noget tilsvarende, men prisen er lige i overkanten, trods alt. Jeg er mest tryg ved, at "pin pusheren" sidder i en fastlåst lodret position. Jeg var lidt i tvivl om jeg turde slå på lænke-pin uden at kunne styre placeringen af pin-pusher, men det burde jeg kunne her.

Jeg HAR set prisen på Bergeon skruetrækkere. Det var lige i overkanten af, hvad jeg har lyst til at betale lige nu. Jeg vil ikke love at jeg ikke ændrer mening senere Icon_e_smile
Omega - Breitling - Sinn - Seiko - Citizen - Casio - Tiden står aldrig stille
Svar
Hej.
Jamen her har du både til at slå og til at skrue, der er begge dele. Sættet indeholder også skruetrækker, både til bund og top, bruges så vidt jeg husker til visse Breitling-lænker, i hvert fald til nogle af Gucci's lænker.
Og der kan købes løse klinger til skruetrækkeren og løse dorne til punslen, bemærk i forskellig størrelse, til Omegas bruges som regel 0,6 & 0,8 mm
Husk at det er en messinghammer du skal bruge til den slags, den ødelægger ikke punselhovedet, som en stål hammer vil gøre, evt. kan en blødjerns-hammer også bruges, for hvem der har sådan en.... Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Så kan kun anbefale sættet. Til lykke med noget ordentligt værktøj Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Lars Skrev:Så kan kun anbefale sættet. Til lykke med noget ordentligt værktøj Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Tak skal du have. Jeg må have valgt en nogenlunde god hammer, ifølge din beskrivelse.
Der står følgende i beskrivelsen af den hammer jeg har bestilt:

watchmaker´s hammer, head width approx. 63 mm, one brass side, one plastic side, striking face diameter 13mm. Length approx 220mm. Total weight approx. 108g.
Svar
Hvor er det fine lænkeværktøj bestilt?
/
Kristen
Svar
khbk Skrev:Hvor er det fine lænkeværktøj bestilt?
/
Kristen
En tysk "butik" på nettet, som hedder watch-tool.de
http://www.watch-tool.de/html/tools.php
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)