Hvilket Garmin løbeur?
Må sande, at mit Garmin forerunner 410 ( tror jeg det hedder)og jeg, ikke blev venner. Det der med at skulle trykke på kransen spillede bare ikke for mig...
Kigger på 10, 110 og 210.

Jeg skal kun løbe og gå/vandre.

Jeg ved godt at 10'eren ikke har pulsmåler...

Suunto er heller ikke med i opløbet...

Hvilken ville du vælge, og hvorfor??

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
/SK
Svar
Hvorfor egentlig ikke Suunto ? Icon_e_smile

Deres Ambit model med pulsmåler er et seriøst godt alternativ til Garmin.

Jeg ved ikke, om Garmins Fenix model fåes med pulsmåler og med løbeprogrammer, men ellers ville det nok være et godt bud ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Suunto, har altid givet mig problemer i Grønland.
Jeg har haft to modeller, som begge har skuffet.

Deres servicecentre er meget besværlige og langsommelige...

Gider dem derfor ikke.

Jeg vil helst holde mig til de tre modeller jeg nævner...

/SK
Svar
OK, det er jo forståeligt - havde ikke lige husket på, at du befinder dig i Grønland og var egentlig heller ikke klar over, at det gav problemer.

Jeg vil dog sige, at mit Ambit fungerede tip-top i Afghanistan Icon_e_wink

Men jeg kender ikke noget til de modeller, som du nævner, så dér kan jeg desværre ikke være til hjælp ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har et Garmin Forerunner 110 som jeg bruger til at cykle med. På raceren har jeg en cykel computer som viser hastighed, puls og kadence, så jeg bruger kun uret som datalogger, så jeg kan se om formen bliver bedre hen over sæsonen, og til at se ruten jeg har kørt. Både cykel computeren og uret bruger ant+ til at kommunikere med, så bulsbæltet sender data til ur og computer, det er lidt smart, så jeg vil anbefale dig at gå efter et ur med ant+. Jeg er ikke imponeret over batteri tiden holder kun 8 timer. Uret gik fornyligt i selvsving og var umulig at komme i kontakt med, det hylede så højt, så jeg måtte ligge det ud i garagen og vente på at batteriet var fladt. Så jeg ved ikke rigtig om jeg kan anbefale det.
Mvh. PHO
Svar
Valgte 210 HR

/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)