Omega Aqua Terra forhandler i Odense
Hej!

Tog forbi Ragnar, kostede 80 kr at få taget et led af. Kan anbefales.
Svar
Hej,

jeg kører Mercedes (gammel taxa fra 2003 - 475.000 km) og bruger en special-mekaniker der KUN laver Mercedes, da jeg ikke skal have en eller anden "amatør" til at rode med min bil! Jeg er 100% sikker på at jeg kunne få gjort det billigere, men..... Icon_cool

Tag du roligt dit fine Omega ur ind til Ragner i Odense og lad dem tage et led af din kæde - og glæd dig over at betale 150,-... Icon_e_biggrin

Du kan sikkert få det gjort billigere et andet sted, men så har de ikke liiiige det rigtige værktøj eller.... Icon_e_sad
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Jeg betalte 100 kr hos Klarlund i København for en tilsvarende justering af lænken på en Planet Ocean sidste år. Synes egentlig det er OK når uret ikke er købt hos dem - og omregnet til en timepris er det 6-900 kr i timen, hvilket svarer meget fint til prisen på en værkstedstime når bilen er på værksted - og væsentlig mindre end timeprisen hos en tandlæge Icon_e_wink

Modsat havde jeg tidligere et Omega Seamaster (Bond), som jeg havde købt hos en forhandler i København, der efterfølgende var gået konkurs. Den skulle have en justering indenfor garantien (overholdte ikke COSC), hvor jeg indleverede det til Ragnar i Odense. Her var jeg forberedt på, at de skulle have betaling for at håndtere forsendelse mv. til Swatch når det ikke var købt hos dem, men her krævede de ikke betaling, og håndterede det hele UB.

Sidste sommer fik jeg også en lidt træls ridse på lænken til mit Explorer II, hvor jeg gik ind til Klarlund for at høre, om de kunne polere den op - det gjorde de UB selvom uret ikke var købt hos dem (men hos Ragnar i Odense).

Tror derfor det varierer lidt om man kommer til at betale for disse "småting", eller om det er noget, som forhandleren tager på den "generelle goodwill konto".
MVH Jesper
Svar
Gode pointer og tak for dem, jeg ender nok med at gå forbi den officielle forhandler.
Svar
Jeg ville prøve urmageren i Tarup Center. Han er tidl Omegaforhandler.
/
Kristen
Svar
Endte med at tage forbi Ragnar, rigtig flink og god service da jeg var dernede. Kan bestemt anbefales.
Svar
Hej Knisse ! Icon_smil

Det er super - godt at du fik det lavet hos en kompetent urmager og at det så samtidig var billigere, end du regnede med Icon_smil

-- MODERATORINDLÆG --

Men jeg vil gerne opfordre til, at man undlader, i lignende situationer, at redigere i den første post, idet tråden så for efterfølende læsere bliver mindre forståelig - og dermed måske vildledende Icon_smil

-- MODERATORINDLÆG --
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)