Seiko Shogun taber tid.
Nolder Skrev:Uret kommer med 1 års worldwide garanti og så havde jeg måske lidt naivt, forestillet mig, at uret kunne reguleres ved en autoriseret Seiko forhandler på Seiko Danmarks regning.
Ellers giver worldwide garanti ligesom ingen mening.

V.h.
Niels

Det ville jeg normalt også forvente, havde det været en anden varetype i al fald, men kender ikke lige til hvad Seiko vil gøre i sådan en situation. Men det skader vel ikke at kontakte Seiko og spørge?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg ville kontakte en Seiko-forhandler og forelægge problemet.
Have ur og papirer med - siger nok sig selv(?)
Og så se hvad reaktionen er.
Man kunne blive positivt overrasket - ellers er der altid Halse Icon_e_wink

/
Kristen
Svar
Halse ER jo Seiko AD Icon_e_wink Siden 1974, og vel nok en af Danmarks første Icon_cool Du er altså dermed i de bedste hænder med din Shogun Icon_e_smile

Som nævnt tidligere, så er dette en JDM klokke, og disse er IKKE omfattet af verdensomspændende international garanti - uanset hvad sælger så har skrevet i papirerne. Dette betyder dog ikke, at klokken ikke sagtens kan laves hos Seiko AD - slet ikke! Men påberåber man sig garantien, så vil Seiko AD i DK sende uret videre, sandsynligvis til Arberg, og alene dette vil jo koste mere end det, som Halse kan ordne klokken for - plus der skal tillægges tid for arbejdet. Icon_e_confusedI må undskylde, men jeg kan slet ikke se, at denne "historie" er så vanskelig at løse. Vi taler om en pris på få hundrede DKK, og så er uret tjekket, reguleret og har fået trykprøvning (ur-kærlighed, med andre ord Icon_razz ). Slut med den sag Icon_e_wink Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)