Køb af brugt kvalitetsur
Jeg følger med interesse emnerne på Vintageure.dk Er udlært urmager og efter 30 år i en anden branche har jeg nu pakket mit værktøj ud og begyndt at lege med mine gamle Omega, Tissot, Longines, Eterna og Alpina m.m. Min interesse er mekaniske ure og samlingen består af ure fra begyndelsen af fyrrerne og frem til det nyeste Omega Speedmaster fra 1998. Jeg lukkede min forretning i 1980 fordi jeg var træt af Timex og andre billige quartzure. Har nogen brug for reservedele har jeg en del på lager til Omega og Tissot og alle er velkommen til at spørge efter dele.
Svar
junker Skrev:Jeg følger med interesse emnerne på Vintageure.dk Er udlært urmager og efter 30 år i en anden branche har jeg nu pakket mit værktøj ud og begyndt at lege med mine gamle Omega, Tissot, Longines, Eterna og Alpina m.m. Min interesse er mekaniske ure og samlingen består af ure fra begyndelsen af fyrrerne og frem til det nyeste Omega Speedmaster fra 1998. Jeg lukkede min forretning i 1980 fordi jeg var træt af Timex og andre billige quartzure. Har nogen brug for reservedele har jeg en del på lager til Omega og Tissot og alle er velkommen til at spørge efter dele.
Very nice thought to offer your help to users of this site . It would also be nice if you would write now and again on this blogg . I am sure we a many that would be pleased to hear your views on watches . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)