Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
RubberB remmene til Deepsea'en leveres udelukkende med deres egen spænde, dvs. man kan ikke bruge sin Glidelock clasp. Derudover går remmen udover hornene hvilket ser ualmindeligt grimt ud, hvis du spørger mig. Jeg er desværre heller ikke fan af din isofrane gummirem, synes slet ikke det passer sammen med uret, og får at bruge dine egne ord, så er det "helligbrøde". På med lænken igen og så vent på at Everest Band kommer med deres gummirem til Deepsea'en.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Joepete Skrev:På det link, som jeg fulgte, kom jeg til en rem fra Rubber B, som havde eget spænde, Peter
Så de laver åbenbart både spænder til Rolex clasp og remme med egne spænder
Men jeg gad da godt at vide, hvorfor remmen skal være SÅ meget dyrere end andre kvalitetsremme på markedet... 
Ah, OK - det havde jeg faktisk ikke set
Men den findes åbenbart ikke til DS jfr. hvad DonWerner skriver ovenfor - men jeg synes faktisk, at din Isofrane rem ser super ud.
Jeg er enig med de andre i, at lige netop DS er et ur, der "skriger" efter en fed gummirem !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•