Anderledes Rolex
Nu skal vi heller ikke være så snobbede Icon_e_biggrin
Subben er et fedt ur, og jeg nyder mine meget, og ville aldrig ændre på dem.
Men når alt kommer til alt så er de overalt og det kan efterhånden blive lidt kedeligt at se dem på håndledet af hver anden konfirmat Icon_e_wink

Det er ekstremt snobbet at kalde dem for hærværk. Jeg kunne se det, hvis der var tale om et gammelt Patek Minute Repeater. Men et masseproduceret Rolex ur, som sprøjtes ud af en robot i hobetal.. Der kan det ikke genere mig at folk med lidt kreativitet tilbyder én variation ud af de millioner af ens ure. Hærværk er det i hvert fald ikke. Det er jo ikke jeres eget ur.

Hvis man kun har råd til ét ur, så kan det virke helt fjollet. Men har man 60-70 ens Subs i samlingen, så ville det da være et oplagt friskt pust.

Men smag og behag er jo forskelligt. Jeg er heller ikke super vild med dem, men hilser da al afveksling og morskab velkommen, i denne ekstremt konservative urverden. Icon_e_biggrin
Svar
Enig, hærværk er det ikke. Vi taler om et masseproduceret ur, ikke et værk af van gogh. Ikke smukt nej, men helt uophidsende
Vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Øv! Jo mere jeg ser på den, desto mere kommer jeg til at synes om dem!
Svar
Bamford har også lavet andre modeller som ser mere fornuftige ud, men synd at man ikke kan bede dem at levere uden bamford tekst på skive. Her er mine 2 favoritter custom RL:

İmage

İmage
Svar
De her tager vist prisen for det mest twistede fra Bamford:

İmage

İmage

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)