26-05-2012, 08:22 AM
Hej.
Har netop købt et meget flot Breitling Chronomat Evolution hos Micki.
Uret er helt som beskrevet og som vist på billederne (men meget flottere i virkeligheden
).
Da jeg bor i København og ikke lige kommer til Århus, foregik alt over email, og det fungerede fint.
Det var mit første kvalitetsur, og jeg var lidt usikker ved at købe noget jeg ikke havde set live, men Micki gjorde mig opmærksom på, at jeg havde returret. Så hvis jeg ikke kunne lide uret, kunne jeg bare returnere det.
God service at nævne det (og jo også godt købmandsskab), og det beroligede en nervøs newbie som mig
Efter handlen blev aftalt, gik leveringen ekstremt hurtigt.
Havde uret i hånden på under et døgn!
Alt i alt, en upåklagelig oplevelse på alle områder.
Micki = Good Guy
Thomas.
Har netop købt et meget flot Breitling Chronomat Evolution hos Micki.
Uret er helt som beskrevet og som vist på billederne (men meget flottere i virkeligheden
Da jeg bor i København og ikke lige kommer til Århus, foregik alt over email, og det fungerede fint.
Det var mit første kvalitetsur, og jeg var lidt usikker ved at købe noget jeg ikke havde set live, men Micki gjorde mig opmærksom på, at jeg havde returret. Så hvis jeg ikke kunne lide uret, kunne jeg bare returnere det.
God service at nævne det (og jo også godt købmandsskab), og det beroligede en nervøs newbie som mig
Efter handlen blev aftalt, gik leveringen ekstremt hurtigt.
Havde uret i hånden på under et døgn!
Alt i alt, en upåklagelig oplevelse på alle områder.
Micki = Good Guy
Thomas.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)