28-01-2012, 01:17 PM
Ingen strøgtur uden et besøg hos de lokale "ur pushere" og dermed også et besøg hos Stenstrup hvor den altid kompentente Mutlu havde fået nogle nye Hirsch remme hjem.
Så selvfølgelig skulle der en ny rem på min PO 8500.
Jeg ved jo at der har været delte meninger omkring den brune rem jeg havde på tidligere, så nu må vi se hvad i siger til den her.
En ting er ihvertfald helt sikkert, jeg går aldrig tilbage til en lænke på den model. Uret er bare så meget mere behageligt at bære på en læder eller gummi rem.
Et lille tanke.. Hvor er Hirsch remme utrolig billigere i forhold til OEM remme! Og kvaliteten er ret god. Jeg har enda hørt rygter om at Hirsch levere remme til bla Panerai..
Nå men her er et par billeder.

Så selvfølgelig skulle der en ny rem på min PO 8500.
En ting er ihvertfald helt sikkert, jeg går aldrig tilbage til en lænke på den model. Uret er bare så meget mere behageligt at bære på en læder eller gummi rem.
Et lille tanke.. Hvor er Hirsch remme utrolig billigere i forhold til OEM remme! Og kvaliteten er ret god. Jeg har enda hørt rygter om at Hirsch levere remme til bla Panerai..
Nå men her er et par billeder.

Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)