Tak for gode råd - nu med BJ strap
Er pænt tilfreds. Tak for de gode råd. BJ straps var en fornøjelse at handle med.

İmage

İmage

Og glædelig jul

Hilsen Lasse
Svar
Hej Lasse, virkelig fed rem til dit seiko ur! Havde ikke set de orange syninger først. Da jeg så endelig fik øje på dem tænkte jeg, ej det passer ikke til uret, men syntes faktisk det er meget fedt til den kraftige rem og farven. Hvor gammel er dit skx007 og er du stadig tilfreds med remmen.

Vh
Nikolai
Svar
Hej Nikolai,
Jeg er super tilfreds. Mit Seiko er fra 2006 - og jeg valgte de orange syninger grundet det orange "Diver´s 200m" på skiven. Farven matcher perfekt Icon_smil

Jeg er simpelthen imponeret over at en rem i så lækkert materiale (blød), efter egne ønsker, tilpasset mit håndled præcist mv. kan fås til så lav en pris. Er meget tilfreds og anbefaler BJ Straps på det varmeste.

VH Lasse

nikolaituborg Skrev:Hej Lasse, virkelig fed rem til dit seiko ur! Havde ikke set de orange syninger først. Da jeg så endelig fik øje på dem tænkte jeg, ej det passer ikke til uret, men syntes faktisk det er meget fedt til den kraftige rem og farven. Hvor gammel er dit skx007 og er du stadig tilfreds med remmen.

Vh
Nikolai
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)