Wempe Ku'damm Berlin
Wempe Ku'damm Berlin kan klart anbefales. Udvalget er stort, og der er god og usnobbet service og rådgivning.

Og på dit næste kontoudtog står der 'WEMPE SAGT DANKE'... lidt blæret...

mvh
Psorensen

Nb: det er eneste sted, hvor jeg har oplevet, at ekspedienten kommer ud af butikken for at tilbyde en paraply, fordi det er begyndt at regne... og det selv om man ikke har brugt kassen.
Svar
Hvordan er prisniveauet i forhold til i DK?
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Prisen er vist en smule lavere sikkert som følge af lidt lavere moms. Med de kontaktrabatter, som du kan få nogle mærker hos visse forhandlere, så er besparelsen ikke det store. Men det afhænger lidt af mærket.

I mit tilfælde er det helt stor plus, at jeg får uret med hjem med det samme, og ikke skal vente i flere måneder på det.

Udvalget i butikken er meget større, og der er straksleverering på flere af de modeller, som man skal vente længe på her hjemme.

mvh
Psorensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)