07-03-2011, 02:12 PM
Jeg desværre optaget begge weekender pga. konference og uddannelse, hvoraf intet kan flyttes, så det bliver vist uden mig igen i år
Men pøj pøj med det...
/Mads
/Mads
|
UR11 Så starter vi..........
|
|
07-03-2011, 02:12 PM
Jeg desværre optaget begge weekender pga. konference og uddannelse, hvoraf intet kan flyttes, så det bliver vist uden mig igen i år
/Mads
09-03-2011, 05:21 PM
Har en datter, som skal konfirmeres den ene weekend og fest den næste weekend så jeg kan desværre ikke deltage
Med venlig hilsen
Borgbjerg
09-03-2011, 06:46 PM
Vi lukker afstemningen lidt før tid, da vores valgte sted ikke var til rådighed D.14 marts.
Samtidig var det også den dag, der indtil videre var flertal for Så den endelige dato er D.7 maj... Få nu sat et stort kryds i kalenderen, så vi kan blive så mange som overhovedet muligt. Der har været lidt bekymringer ang. pris i en anden tråd, men jeg er sikker på at vores løsning vil gøre flertallet meget tilfredse Hvis alt flasker sig, så vil den endelige invitation/tilmeldingsinfo, være at finde i den kommende weekend. UR11 Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
09-03-2011, 06:48 PM
Kim T Skrev:Vi lukker afstemningen lidt før tid, da vores valgte sted ikke var til rådighed D.14 marts. Hej Kim, havde i et godt møde i mandags, kom der mange den 7 marts Mvh. Micki - DREAMWATCH
09-03-2011, 06:54 PM
Jo, men så er det da også overstået - og uden at vi blev flået!
vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|