Afstemning: Hvilken dato passer bedst.
7 Maj 2011
14 Maj 2011
[Vis resultater]

UR11 Så starter vi..........
Jeg desværre optaget begge weekender pga. konference og uddannelse, hvoraf intet kan flyttes, så det bliver vist uden mig igen i år Icon_e_sad Men pøj pøj med det...

/Mads
Svar
Har en datter, som skal konfirmeres den ene weekend og fest den næste weekend så jeg kan desværre ikke deltage Icon_e_sad
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Vi lukker afstemningen lidt før tid, da vores valgte sted ikke var til rådighed D.14 marts.
Samtidig var det også den dag, der indtil videre var flertal for Icon_e_biggrin

Så den endelige dato er D.7 maj...

Få nu sat et stort kryds i kalenderen, så vi kan blive så mange som overhovedet muligt.
Der har været lidt bekymringer ang. pris i en anden tråd, men jeg er sikker på at vores løsning vil gøre flertallet meget tilfredse Icon_e_biggrin

Hvis alt flasker sig, så vil den endelige invitation/tilmeldingsinfo, være at finde i den kommende weekend.

UR11
Svar
Kim T Skrev:Vi lukker afstemningen lidt før tid, da vores valgte sted ikke var til rådighed D.14 marts.
Samtidig var det også den dag, der indtil videre var flertal for Icon_e_biggrin

Så den endelige dato er D.7 marts...

Få nu sat et stort kryds i kalenderen, så vi kan blive så mange som overhovedet muligt.
Der har været lidt bekymringer ang. pris i en anden tråd, men jeg er sikker på at vores løsning vil gøre flertallet meget tilfredse Icon_e_biggrin

Hvis alt flasker sig, så vil den endelige invitation/tilmeldingsinfo, være at finde i den kommende weekend.

UR11

Hej Kim, havde i et godt møde i mandags, kom der mange den 7 marts Icon_smil)
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jo, men så er det da også overstået - og uden at vi blev flået!

vh Baun
Svar
Jeg aner ikke hvad i taler om Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)