Basel 2011 står for døren.
Dette med viserne på den sort skivede kalder Rolex for "phantom effect" hvor det skal se ud som om viseren svæver hen over skiven...som på 1655'eren. Om det passer ved jeg ikke.
Iøvrigt synes jeg den hvide er klart den fedeste af de to og glæder mig til at se den IRL.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej

Jeg er enig med KlausM den hvide er klart fedest. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg er enig med KlausM den hvide er klart fedest. Icon_e_surprised

MVH Peter
Et klart + 1 fra mig
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg kan bedst lide den sorte.....
Svar
Jeg kunne overtales til dem begge Icon_mrgreen
Svar
her er mit billede fra basel
İmage

IMO jeg fortrækker sort... synes at den orange hånd står lidt mere frem.
Svar
Begge Ex ll ure ser spændende ud og dejligt at Rolex nu endelig har ure i en tidssvarende størrelse :wink

Så kommer der måske en dag et Daytona med samme størrelse Icon_e_smile
Vh AndersSC
Svar
Jeg er meget positiv og overrasket over den nye Explorer, - både i hvid og i sort. Synes umiddelbart der er fantastisk at den er vokset en smule. Det bliver spændende at se den i virkeligheden. Er lidt i tvivl om denne "phantom effect" er en god idé.

Den keramiske lunette til Daytonaen er efter min mening en genistreg. Jeg kan levende forestille mig modellen i stål med sort lunette, hvid dial samt sorte subdials. - Men hvorfor har den ikke fået lov at vokse til Datejust størrelse på de 41 mm.?.. Well, well, det bliver så nok Basel 2012 Icon_e_biggrin

Nogle bud på hvornår Exploreren "rammer" Danmark samt hvad prisen bliver?
Svar
De er godt nok lækre, jeg er mest til den hvide skive Icon_e_smile
Svar
Jeg er efter længere overvejelse helt klart til Exploreren med sort skive. Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)