Hjælp til vurdering af Tissot
Hej!

Har fået tilbudt et vintage Tissot men er lidt på udebane mht. prissætning.

Det er et Tissot Visodate Seastar Seven Automatic, Cal 784-1

Sælger forlanger kr. 1.000 for det men jeg synes jeg kan finde priser både over og under på Ebay m.v.

Nogen der kan hjælpe.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
1000 kr. hvad er der at tænke over? Syntes det er et rigtigt flot dressur og selv med et service oveni er den da ikke for dyr!
Svar
Speedy Skrev:1000 kr. hvad er der at tænke over? Syntes det er et rigtigt flot dressur og selv med et service oveni er den da ikke for dyr!

Jov jov, man er vel vestjyde Icon_e_smile

Jeg kan finde dem fra omkring kr. 500 på ebay, Kaplans så jeg synes måske det var lidt i overkanten Icon_e_biggrin

Mvh.
Thomas
Svar
TDN Skrev:
Speedy Skrev:1000 kr. hvad er der at tænke over? Syntes det er et rigtigt flot dressur og selv med et service oveni er den da ikke for dyr!

Jov jov, man er vel vestjyde Icon_e_smile

Jeg kan finde dem fra omkring kr. 500 på ebay, Kaplans så jeg synes måske det var lidt i overkanten Icon_e_biggrin

Mvh.
Thomas

Du kan næsten ikke være mere vestjyde end mig, der er kun 9 km. til æ haw der hvor jeg kommer fra Icon_e_wink

Men det kommer jo an på om det er et ur du bare må eje eller du forventer at lave big buisness på den, for hvis det er det sidste så ville jeg droppe det.
Svar
[/quote]

Du kan næsten ikke være mere vestjyde end mig, der er kun 9 km. til æ haw der hvor jeg kommer fra Icon_e_wink

Men det kommer jo an på om det er et ur du bare må eje eller du forventer at lave big buisness på den, for hvis det er det sidste så ville jeg droppe det.[/quote]

Jeg nænner ikke at sælge mine ure og jeg går med dem alle på skift, men derfor vil jeg jo ikke betale for meget for det Icon_e_smile

Mvh
Thomas
Svar
Du kan måske godt kæmpe den lidt ned, på en 600-700 kr. med argumenter som f.eks. service... Men ellers slå til, hvis altså det er pænt og fungerende!
Svar
RunesS Skrev:Du kan måske godt kæmpe den lidt ned, på en 600-700 kr. med argumenter som f.eks. service... Men ellers slå til, hvis altså det er pænt og fungerende!

Jeg fik det for kr. 800, har lige lagt billeder ud i en anden tråd, det er helt fint.

Mvh
Thomas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)