Hvis jeg siger AOPA og Kurt
Så har i nok gættet det ellers er i, i den forkerte forum Icon_e_biggrin

Efter havde set jeres flotte Navitimere var der noget der fangede min opmærksomhed, og så kender i turen sidder op sidder ned på nettet, mange timer foran skærmen.(ikke for at jeg ikke kan li det)

Fik set på en del af dem men turde ikke bare og bestille en hjem da jeg ikke har den store viden om de gamle Navitimere.

Tog kontakt med hr. Brøndum da jeg vidste at han har en giga viden indenfor disse ure.

Vi fik skrevet sammen om disse ure hvorefter jeg besluttede mig for at tage forbi og kikke på hans ure.

Det skulle jeg aldrig have gjort,, blev fuldstændig solgt da jeg så hans ure. De fangede mig med det samme,,,tog ellers derhen for bare at kikke på dem men endte med at jeg ikke kunne give slip på en af dem.....(det her kommer til at koste mig tænkte jeg Icon_rolleyes ) og det gjorde det også, men man lever kun en gang.

Kurt var en super fin fyr at handle med og det er fantastisk med hans viden om disse ure.

Så her er min AOPA fra 1965 med Venus 178

İmage

İmage

İmage
By
G
Svar
Den ser som ventet rigtigt fin ud. Stort tillykke og velkommen i klubben du Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Helt Enig - tag ALDRIG ind til Kurt Icon_e_wink

Der er bare et eller andet helt specielt over de Navitimers fra før start 70'erne - hvor de gik bort fra Venus 178 værket

Jeg har efterhånden haft en del fine ure igennem "systemet" men meget få (hvis nogen) giver samme "fornemmelse" som når Navitimeren er på armen. ..uden i øvrigt at linke over til en af alle de forskellige tråde omkring Keepers der findes på dette forum!

...også velkommen herfra Icon_e_biggrin
Svar
Enig en Navitimer har et fantastisk look, en formidabel historie og den giver en særlig følelse at bære på armen. Den er super.

Dit eksemplar ser ud til at være i perfekt stand - og den oser af Vintage.

vh Baun
Svar
Tak for de gode ord.

Uret er fantastisk flot og står som mange af Kurts ure uberørt,
kan godt li den måde uret er sat sammen på, samt størelse og højde helt perfekt.

Jeg har en anden Navitimer i samlingen af nyere dato, men forskellen er meget størrere end jeg først havde troet. Prøver at tage nogle fotos af dem i den nærmeste fremtid, hvor jeg sætter dem op mod hinanden.

Keeper bliver den 100%.
By
G
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)