Nyhed i den Danske urverden
Tukjær Skrev:
Stinger Skrev:firstwatch?

favoritewatch?

fantasticwatch?
Icon_e_wink
Jep.....
JA JA Bare det ikke er fuckingwatch.dk eller fakewatch.dk Icon_e_biggrin så skal det nok gå. Det skal blive spændende at se hvad du kommer op med - thumbs up til jer
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mr. Korsbek! Skrev:Ja, men det var nu ikke mig der fandt navnet - sorterede dem bare igennem maskinen.

Bliver spændende at se hvad den kan byde på. Har en nabo som leder efter et Omega Seamaster "bond" i blå, så han får da lidt at kigge på.
Der kommer 3 blå...

En quartz
En cal.1120
En co-axial....

og meget andet sjovt Icon_e_biggrin Lidt Breitling, lidt Seiko og et par Mikromærker..... Ja, altså klart præget af min smag Icon_mrgreen Alt andet ville jo også være kunstigt..... Der kommer i hvert fald et par af mine egne favoritter til salg.....
Svar
Ja det skal nok blive udemærket. Jeg kender ikke fordelingen (pris niveau) af hvad der bliver købt af brugerne her på forum, men markedet generelt for ure i den prisklasse du skal sælge til må være rigtig stort.. held og lykke med det Icon_e_smile
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:Ja det skal nok blive udemærket. Jeg kender ikke fordelingen (pris niveau) af hvad der bliver købt af brugerne her på forum, men markedet generelt for ure i den prisklasse du skal sælge til må være rigtig stort.. held og lykke med det Icon_e_smile
Tak Hans Henrik. Ja, det er da et ret stort marked, men også en del om buddet.....
Svar
Hvornår går siden i luften?
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Forhåbentligt sidst på ugen.....
Svar
Hej

Jeg har allerede set en del af udvalget, og det er absolut ikke kedeligt, det er faktisk lidt mere spændende end det man kan finde på Dreamwatch, da firstwatch har en del mikromærker, og andre ting man ikke så tit ser herinde. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)