Mr. Korsbek!
Unregistered
Finetime Skrev:Med den løn han får ville svare til at jeg skulle værdsætte et ur til 29 kr som er købt i netto
Jeg har nu et plastic ur, min datter købte til mig, da hun var med mor i BR. Hun vidste far samlede på ure - det er nok det ur, jeg værdsætter mest, men ja igen vi har alle forskellige holdninger til ting og det er fedt
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Vi havde i Sverige en advokat i ledelsen af selskabet.Han var absolut ikke fattig, men han skilte sig ud ved i mange år altid at gå med et plast swatch på plastrem. Han havde fået det af sin 8 årige datter der selv havde købt det til hans fødselsdag - og det ur var han i eller fald glad for - så penge og prestige er langt fra alt. Jeg følger dig Korsbek. Mon ikke Mourinho med et Tag Monaco fra 1969 på en eller anden måde i øvrigt har et vist forhold til ure, selvom han kunne fylde badeværelse med Daytonaer, uden at blive ruineret
vh
•
Svar: 272
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Stinger Skrev:Finetime Skrev:Olsen Skrev:Så håber jeg han værdsætter og har interesse i sine dyre ure og ikke bare har købt dem, fordi han har råd.
Med den løn han får ville svare til at jeg skulle værdsætte et ur til 29 kr som er købt i netto
Det ville jeg da gøre - ellers havde jeg ikke købt det.
Jo, hvis det er en nødvendighed for at se hvad klokken er og ikke mere
•
jacob jensen
Unregistered
Enig de rammer bare plet
ved ikke hvor mange halskæder og armbånd min datter snart har lavet til mig
•
hannover_dk Skrev:Vi havde i Sverige en advokat i ledelsen af selskabet.Han var absolut ikke fattig, men han skilte sig ud ved i mange år altid at gå med et plast swatch på plastrem. Han havde fået det af sin 8 årige datter der selv havde købt det til hans fødselsdag - og det ur var han i eller fald glad for - så penge og prestige er langt fra alt. Jeg følger dig Korsbek. Mon ikke Mourinho med et Tag Monaco fra 1969 på en eller anden måde i øvrigt har et vist forhold til ure, selvom han kunne fylde badeværelse med Daytonaer, uden at blive ruineret
vh
Jeg tror bestemt han har et forhold til ure det er jeg ikke 1 sekund i tvivl om. Men dertil vil jeg sige,, man forholder sig anderledes til tingene når man har arbejdet sig op til dem.
Synes et eller andet sted det er fedt han møder op med et Adidas ur som ser godt brugt ud
At jeg synes at den er for stor til ham(52mm) er så noget andet
•
jacob jensen
Unregistered
•
Svar: 47
Tråde: 6
hannover_dk Skrev:Mon ikke Mourinho med et Tag Monaco fra 1969 på en eller anden måde i øvrigt har et vist forhold til ure, selvom han kunne fylde badeværelse med Daytonaer, uden at blive ruineret
vh
Jeg gætter på, at det ur som Rovers hentydede til, var et Monaco 69, ( [url]"http://www.tagheuer.com/the-collection/monaco/monaco-sixty-nine/index.lbl?w=CW9110.FC6177" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.tagheuer.com/the-collection/ ... 110.FC6177[/url] )
en Monaco fra ´69, ville dog være enormt god stil
•