04-09-2010, 05:35 PM
blue Skrev:Intet unormalt i det. Der er jo ingen steder du kan handle til de kurser du ser på valutakurser.dk. Havde du fx betalt med Visa havde du også skulle betale nogle hundrede kroner mere.Lige præcis - det er jo ikke gratis at håndtere valuta. Betal en regning med dit visa på en restaurant i Milano, og regn så valuta over fra Euro til DKK med valutakurser.dk, så vil du se når du kommer hjem, at du har betalt en del mere i DKK end du troede. Kursforskel er noget banker og alle lever godt på.
Paypal er lidt dyrere, men jeg har sammenlignet konkret i ret mange tilfælde og vi taler ikke om 1% i forskel på paypal kurs og visa kurs f.eks.
Betaler man ved overførsel via bank, er der sågar også en kurs forskel + et gebyr for at overføre, afhængigt af valutatype (euro eller ikke f.eks).
Du kan ikke betale med valutakurser.dk kurserne. Se i øvrigt at de også har forskel på kursen og så deres egen realtidskurs, ligesom du kan se såkaldt high and low bud kurs varierer en del, (US$ fra 5,75 til 5,81 pt)
Jeg tror ikke du skal være så sur over det, prisen på valuta KAN være en anelse højere hos Paypal end hos Visa, men det er ikke hele verden.
Se frem til uret med glæde
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)