breiling super avenger
Hej urtosser
Hyggeligt forum i har her, jeg er selv "ny" i den store verden af fede ure.
Jeg har besluttet mig for at investere i mit første "rigtige" ur, jeg har set meget på breitling og især deres store Super avenger, da jeg har en ret bred arm.
Er der nogen der kan komme med ris/ros om uret, er det for stort, er det for højt osv.
Jeg har tænkt mig at købe på nettet da der er en det penge at sparre ifh. til at gå ned på storetorv og smide 27k eller hvad de nu forlanger for det.
Kender i nogle gode, og ikke mindst sikre steder at handle ure, jeg er selv faldet over siden [url]"http://www.smwatches.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.smwatches.com[/url], syntes kun jeg har kunne læse gode ting om den.
Håber der er nogle kloge hoveder der sidder derude og har nogle svar til mine ur-spørgsmål

İmage

Venlig hilsen Kristoffer j
Svar
Bjarne på Mywatch.dk har vist et par stykker liggende, han er til at handle med og også en absolut good guys.
Svejbaek

"Well, opinions are like assholes, everybody has one." Harry Callahan
Svar
Jeg ville også sige at du skulle tage fat i Bjarne... ellers hør Micki fra Dreamwatch.dk.... Kan være han kan trække i nogen tråde.

Mvh
Morten
Svar
Tak for de 2 gode links, jeg vil fortsætte min søgen:D
Svar
Hej Kristoffer og velkommen til Icon_e_wink
Du spørger om Super Avenger mine erfaring med uret er delte Icon_e_sad Icon_e_sad

Udseende mæssigt er det et rigtigt flot ur - Størrelsen er noget du selv bedømmer Icon_e_wink Icon_e_wink kommer meget an på hvordan den ligger på armen osv osv så dertil vil jeg sige tag og prøv den inden du bestiller den på nettet.

Uret i sig selv synes jeg larmer for meget og er for tung.
Har set Breitling logoet på skiven løsne sig på et ur der var 2 år gammel (kan ikke sige om det er et generelt problem)
Uret var også gået i stå efter det 1.år som dog blev lavet på garantiet.

Ville nok selv købe dette ur hos en autoriseret forhandler.

Hilsen
Finetime
By
G
Svar
Hej

Selv har for flere år siden prøvet Super Avenger i stål. Besluttede at det var for tungt og købte i stedet Crono Avenger med sine 44 mm., og i titanium samt monteret på brun krokorem med foldespænde.
Uret bliver brugt som toolwatch - Ved service er der blevet skiftet o-ring da chronograf funktionen ikke virkede. Jeg har haft uret siden 2005 og syntes stadig om det.

Held og lykke med din videre søgen.

Hilsen John
Svar
Super med nogle erfaringer, mange tak for det.
Svar
Jeg har selv haft 2 Breitling Super Avenger´s, det var faktisk mit første rigtige ur.
Den første havde blå urskive og købte senere en med sort skive. Det er et lækkert ur, hvis man har armen der passer til.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)