Kvalitet af billige Tissot ure?
Hej

Du skal absolut gå efter en model med 7750 værk, da det er et langt bedre valg i urværk, en det viste ur har. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg tog det også for givet at det var et 7750 Icon_e_sad Pokkers hvis man fremover ikke "bare" kan forvente, at det 6-9-12 skivelayoutet plus automatic er lig 7750 Icon_e_confused Ærgerligt at 7750 ikke længere er bundniveauet for schweiziske mekaniske kronografer, men at ETA er sunket et skridt dybere Icon_evil For mig er 7750 et godt start udgangspunkt, hvor man får et super solidt værk for pengene. Nu skal vi jo så til at se os for inden vi bedømmer værkerne i low-end kronograf klassen.

/Mads
Svar
Modellen bliver også lavet med valjoux værk. Det billige værk var oprindeligt lavet til swatch og det sidder også i en af deres modeller.
Svar
Enig med Mads - ærgerligt at det nu ikke bare er 99% sikkert at se Schweiz og skive layout - og at 7750 ikke er bundniveau for Schwiez auto chrono. Det er ikke lettere heller, at 7750 nu findes med skivelayout som Zenith el Primero og dato samme sted - jeg husker ikke helt, men tror den hedder 7759
Svære tider Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Swatchgroup var nok nødt til at lave et billigere værk, for at lave nogle ure der var i konkurrence, med de asiatiske ure. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)