Info om bøger, fx Wristwatch Annual 2010
Ved I, om Wristwatch Annual 2010 kun indeholder oplysninger om helt nye modeller, eller om jeg også kan læse om - og ikke mindst se billeder af - fx Breitling Steelfish + Seawolf, Omega Speedmasters, Rolex Subs osv.?

Anbefaling af andre bøger er også meget velkommen - dog har jeg The Watch.
Svar
Har lige kigget i mit 2010. Det er jo trykt i 09 så har ikke nyhederne fra Basel 2010 med. Derfor er det generelt nyhederne for sidste år man kan læse om. (SÅ meget står der ikke) -
Der står:
Navn
ref. nr.
Beskrivelse af urværk
Funktioner
Urkasse
Rem/lænke
Pris (US)
Variationer (guld sølv etc)
Remarks (limited, inkl gummirem etc)

Kan se at Seawolfen er med men de nye stål subs er der ikke. Der er DS og nye Subs i guld + en masse andre Rolex nyheder.
Svar
køb heller nogle urblade !

skriv lige hvilken modeler du søger info/læsestof om, så skal jeg lige se efter om de er i nogle af de urblade jeg har.
Så må du gerne få dem
Svar
@Stinger - tak for det!

DanBS Skrev:køb heller nogle urblade !

skriv lige hvilken modeler du søger info/læsestof om, så skal jeg lige se efter om de er i nogle af de urblade jeg har.
Så må du gerne få dem
Fornemt tilbud Icon_e_biggrin Takker ærbødigt.

Søger info om Breitling Steelfish og Seawolf, forskellige udgaver af speedmaster (pro., BA, Alaska, SE) og så noget historik om sub (14060, SD, SDDS o.a.). Og så generelt om ’klassikere’...
Svar
Wristwatch Annual indeholder i praksis kun nye ure, der kan købes i forretninger på tidspunktet for udgivelsen. Husk også den er amerikansk, så der kan godt være ting, vi ikke ser her og omvendt.

Eksempler på opslag (fra 2007 udgaven, men den er stort set uændret nu) er:

İmage

İmage

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:Eksempler på opslag (fra 2007 udgaven, men den er stort set uændret nu) er:
Tak for det. Tror lige jeg vil tjekke, hvilken andre bøger der er 'interessante'...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)