Byttedag.
Hej.

Jeg er ny på dette forum, som jeg rent tilfældigt faldt over under lidt søg på nettet. Min ur interesse går langt tilbage og har spændt over Certina, Omega og Rolex. Herudover en svaghed for gamle lommeure.

Jeg har i 15 år haft et Rolex Submariner fra 1965 som dagligt ur og det betyder her extrem hård behandling og tæsk hvilket det også klarede, bortset fra en knækket optræksaksel. Jeg var efterhånden blevet træt af ure som ikke kunne holde til disse forhold og købte så bemeldte Rolex. Men jeg kunne godt se, hvis det skulle overleve i nogenlunde stand var tiden nok inde til en udskiftning og jeg fik et godt tilbud på et Daytona S/G fra et dødsbo. Uret er som nyt og blev købt hos Carat Design I Aalborg, hvor jeg også havde købt Submarineren.
Finn Klitgård er ellers mere kendt for sine kunstneriske evner i guld og ædelstene, absolut et sted hvor man ikke skal tage konen med ind!!
Ellers glæder jeg mig til at deltage i forummet her og kan se, at en af redaktørerne her også har svaghed for Ducati.... Icon_e_wink

Med venlig hilsen

Palle Winther
Svar
Hej Palle.

Velkommen til.
Du må meget gerne vise din Sub frem med et billede eller to her på forum. Det gælder også din Daytona Icon_e_biggrin
Rolex fra 60-70'erne er altid interessante.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)