Evt. nyt ur
Jeg har før spurgt lidt til Bell & Ross
Hvilket jeg absolut ikke har sluppet endnu. Bjarne har et liggende som trækker.

Men men, hvad er Jeres erfaring med Anonimo. har brugt søgefuktionen. Men så mange har heller ikke gjort deres erfaring
med mærket.

Regards
Morten
Svar
Jeg har ejet to Millemetri ure og de var begge i en meget god byggekvalitet. Værkerne var schweizisk producerede ETA 2824-2, og de gik meget præcist. Pakningerne i disse divere, har jeg ladet mig fortælle af meget pålidelig kilde Icon_e_wink , er tykke som O-ringe. Sammen med dette, så er kassen udfræset i ét stykke stål, og derefter monteret med en meget kraftig og lækker bagkasse. Alt i alt, så synes jeg, at man får meget ur for sine penge hos Anonimo. Jeg kunne sagtens finde på at købe en igen Icon_e_smile

Anonimo Millemetri Trilogeo (210 i alt. 70 med sort skive, 70 med gul og 70 med orange skive)
İmage
İmage

Anonimo Millemetri
İmage
İmage

Jeg kan rigtig godt lide den satinerede urkasse, som ud over at være flot lavet, også er praktisk Icon_e_wink (Undskyld, alle hårene Icon_redface ) Uret sidder i øvrigt drøm-hamrende behageligt på håndleddet Icon_e_biggrin
İmage

Jeg har i øvrigt en masse fotos af urene. Hvis du er interesseret, så kan du sende mig en mail, og så smider jeg lidt billeder af urene til dig. I øvrigt, så er Peter Halse i Horsens Anonimo forhandler, så du er i de allerbedste hænder, såfremt du vælger at købe nyt Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Morten

Næste gang du er på disse kanter så kik da ind til Peter Halse så kommer jeg op med et par B&R, så kan du jo kikke både Anonimo og B&S på samme tid Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Hej John
Tak for billederne. Det er jo mums. Den orange skive er jo lækker. Tak for tilbudet om flere billeder. Dem du har sat i dit indlæg sælger klokken helt fint.

Til Bjarne
Mange tak for tilbudet. Det er sgu træls, at have to forhandlere af ure, i samme by, som man endda kan møde i samme butik Icon_e_biggrin
Men mange ting bliver jo meget lettere. Jeg ved dog ikke om jeg overhovedet kommer til Horsens i år.

Mange hilsner
Morten
Svar
Der er mange fede Anonimo modeller, Morten Icon_e_wink Jeg glæder mig til at se hvad du ender ud med at købe Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)