Hjælp til at finde Datejust
Hej.

Jeg er ude efter mit første Rolex og har kastet min kærlighed på Datejusten - Synes også Sub's og GMT'er er smukke men grundet et relativt smalt håndled passer et Datejust mig bedre.
Nu er mit problem bare at det virker som om der slet ikke er noget at komme efter på det danske marked hvad Datejust angår. Jeg falder over masser at Sub's og GMT'er men ingen Datejust's. Jeg kunne selvfølgelig også kaste mig over markedet i Europa men grundet min ringe viden og med farer for at ryge ind i en fake vil jeg helst handle i Danmark og få papir på uret.
Det skal siges at jeg leder efter et 16234 eller et andet relativt nyt ur - årgang 89-99 med safirglas.
Jeg har selvfølgelig kigget på Vintageure og andre danske ursites uden held.
Er der nogen sider i kan anbefale, har i set et hos en forhandler eller har i selv et i gerne vil sælge hører jeg gerne om det.

Christian (Rolex rookie)
Svar
Hej Christian,

Der ligger en del Datejusts tilsalg på et andet dansk ursite - bl.a. en 16234 fra 1991. Kan desværre ikke nævne navnet på sitet her, da det er en konkurrent. Send mig en pb, så skal jeg lede dig i den rigtige retning ..

Icon_mrgreen le J
Svar
Hej igen Christian,

Problemet med at tage sydpå er vel også lidt, at selvom man henter et ur(DJ du leder efter) til 10-18k(afhængig af de sædvanlige paramtre), så brænder man hurtigt 2-4k af på transport - og det endda uden at være sikker på at komme hjem med en klokke...

Men fortsat held og lykke med jagten!

Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)