Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Fejlen er så freaky at jeg ville få en autoriseret dealer i DK åbne uret og se at det er ikke en kopi.
Undskylder hvis jeg fornærmer med hvad jeg skrev her men det er, hvad jeg ville gøre. (Altså, medmindre du har købt uret fra en AD i England).
God weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 48
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg sendte uret retur her i går, og dugget var forsvundet!!.. Om det er kommet pga uret var i spinningslokale,og der bliver meget fugtigt, men uret kørte stadig korrekt.. Jeg tror lidt på det er sealing som ikke er udskiftet.. Men nu får de lavet tryk test og finder fejlen, håber jeg da..
Jeg har købt uret af Jonny Marr fra Ancient & modern Jewellers, så jeg regner bestemt ikke det er et fake ur.. Da hans omdøme er godt..
Men jeg ska nok holde jer updatet
•
Lovede jeg ville vende tilbage omkring denne sag, uret bliver sendt retur fra UK idag, Johnny bekræftede mig at uret ikke var skruet ordenlig på, derfor dugget til. Han har tryktestet den osv på garanti, men skrev at normalt så ville andre virksomheder tage penge for dette, uret havde ikke taget skade indevendig så det er fint..
Men uden at kende særlig meget til rolex, så troede jeg faktisk ikke det var muligt dette kunne ske,hvis den ikke var skruet på korrekt..
Blev meget klogere..;o)
•
Svar: 955
Tråde: 58
Aje Skrev:Lovede jeg ville vende tilbage omkring denne sag, uret bliver sendt retur fra UK idag, Johnny bekræftede mig at uret ikke var skruet ordenlig på, derfor dugget til. Han har tryktestet den osv på garanti, men skrev at normalt så ville andre virksomheder tage penge for dette, uret havde ikke taget skade indevendig så det er fint..
Men uden at kende særlig meget til rolex, så troede jeg faktisk ikke det var muligt dette kunne ske,hvis den ikke var skruet på korrekt..
Blev meget klogere..;o)
Tja, har aldrig hørt en forhandler indrømme og sige at produktet ikke var i orden fra starten af, og at det var hans fejl. Dette kan sagtens være en hvid løgn der dækker over hans fejl. Han kan selvfølgelig også have ret, men hvis den er iorden nu, så burde den vel også have været det fra starten.
•
Til hans forsvar skal det siges, at mine kone kunne ikke med sikkerhed sige at kronen sad korrekt...
Men sådan er det, får den tjekket hos rolex når jeg modtager den..
•
Til hans forsvar skal det siges, at mine kone kunne ikke med sikkerhed sige at kronen sad korrekt...
Men sådan er det, får den tjekket hos rolex når jeg modtager den..
•