forspørgelse på sea-dweller 1665 rail dial
Hej alle.

Som ny her på forrummet håber jeg at en af jer kan være mig behjælpelig med svar på mit spørgsmål.

Jeg er kommet i besiddelse af et sea-dweller rail dial fra 1978
hvor jeg kan konstatere at der er 2 forskellige endestykker på
lænken,kan forrum oplyse mig om nummeret på det originale endestykke samt nr.på original lænke.
på forhånd tak for hjælpen

Mvh.
Torben Møller.
Svar
Jeps.
Velkommen til Torben.
Endestykker til en 1665 fra 1978 skal være 585 og lænken en 93150.
Tillykke med den ultimative vintage Rolex.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Velkommen til Torben. Super lækker vintage sag du har fået fingre i. Her er en liste over lænker og endestykker:

[url]"http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=310" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=310[/url]

/Mads
Svar
Hej Igen.

Takker mange gange for de hurtige svar,lige et tillægsspørgsmål.

Vil det være muligt at opdrive sådan et 585 endestykke jeg mangler,i givet fald hvor vil det være bedst at kigge efter sådan et.

På forhånd tak.

Mvh.Torben
Svar
Jeg købte et nyt sæt hos Klarlund men VRF er et alternativ hvis du vil ha brugt. Så vidt jeg husker kan det ikke svare sig at købe brugt fra eks. USA idet de ikke har samme tilgang til nyt som vi har (eller måske havde?).

Hov...glemte helt at nævne at MC Mortensen (Steffen) i Herning ganske sikkert også kan hjælpe dig. De har tidligere hjulpet med dele til mine 1665.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Som Klaus ville jeg i første omgang ty til ADs. Tror faktisk det er det billigste, da stumper ofte presses voldsomt i pris på brugtmarkedet og oveni kommer udgifter til forsendelse, told, overførsler, ect. De koster ikke alverden hos din lokale AD. Vel 300-400 kr.

/Mads
Svar
Hej Igen.

Endnu engang skal i have stor tak for hjælpen og de hurtige svar
det er jo en fornøjelse med så kompetente personer på dette superforum.

jeg har ringet til Ragnar i Odense da han ligger tættest på mig og han har nu et sæt liggende til mig,klar til afhentning/montering.

Mvh.Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)