05-08-2009, 03:16 AM
Hej
Jeg har lige købt et Seiko Marinemaster, til at supplere mit Rolex Deepsea.
MVH Peter
Jeg har lige købt et Seiko Marinemaster, til at supplere mit Rolex Deepsea.
MVH Peter
|
Marinemaster contra schweitzere...
|
|
05-08-2009, 03:16 AM
Hej
Jeg har lige købt et Seiko Marinemaster, til at supplere mit Rolex Deepsea. MVH Peter
11-08-2009, 03:48 PM
Hej John...
Hvis du er på udkig efter en MM er der en til salg hos "broderfolket" for knap 9k SEK...... "It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
12-08-2009, 03:07 AM
Hej
Hvis Seiko Marinemaster 300m Professional, skulle sælges i Europa vil jeg umiddelbart gætte på at prisen vil ligge over 20000 kroner, men bare et gæt fra min side. MVH Peter
12-08-2009, 10:48 AM
peter Skrev:Hej Sikkert et fornuftigt gæt, men det er nok også grunden til at Seiko MM 300 IKKE forhandles i Europa. Jeg mener ikke det ur er 20k værd. Men samme niveau som Omega 2254, ville være passende.....
12-08-2009, 12:14 PM
Hvis Seiko ville markedsføre MM i Europa ville de løbe ind i problemet omkring Omega/Rolex som er kendt og indarbejdet som "dyrere desk divers" (2254 mm.) mens Seiko er kendt i Europa som "low cost"/"good value for $$$". I Japan/Asien er Seiko et bedre indarbejdet mærke...derfor vil en direkte omregning ligge på 18-20k som Peter nævner - og som sådan kan det sælges som "kult-ur", men i "almindelig handel" vil 12-15k måske være mere realistisk....
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
14-08-2009, 02:16 AM
Hej
Nu vil jeg lige komme igen med en off topic melding, jeg vil sammenligne en Seiko Marinemaster med en Lexus, en bil der er super godt skruet sammen og i en fantastisk kvalitet, men de har næsten droppet deres forhandlernet i Danmark, for folk der køber biler i den prisklasse vil ikke have en Toyota med et andet navn på, man skal jo ikke glemme at i Japan hedder det vi kender som Lexus altså Toyota, så herhjemme foretrækker folk istedet for Lexus, altså, Audi, BMW, eller Mercedes. MVH Peter
14-08-2009, 08:26 AM
peter Skrev:Hej Præsict!! "It's better to have a need-not, than to need a have-not"
14-08-2009, 09:57 AM
Lige en lille rettelse peter Lexus er ikke droppet herhjemme der er med vilje at der
er så få forhandlere,der er nemkig ret store krav til at have en lexus forhandling
15-08-2009, 11:07 AM
Citat: der er nemkig ret store krav til at have en lexus forhandlingHmmm.... Sjovt nok synes jeg at i Sverige der er en Lexusforhandler i hver anden hjørne... Citat:i Japan hedder det vi kender som Lexus altså Toyota, så herhjemme foretrækker folk istedet for Lexus, altså, Audi, BMW, eller MercedesUanset hvad er mest fornuftigt og holbart og hvad vi kan lide eller ikke lide, tror jeg at Peter har ret... Nyd regnvejret ! John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|