Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Lad alle drømme om funklende flotte (ur)butikker blive hjemme. Der er ikke alverden at komme efter. Der er lidt Breitling, Omega, TH men som resten af Asien er 97 % "copy of a copy" kvalitet solgt af gadehandlere

Så vidt jeg husker er priserne på world wide niveau for de originale ure.
Så nyd familien og ferien frem for at suse øen tynd for ure
/Mads
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
kan ikke lige huske hvad byen/stranden hedder men det er oppe nord på, der er der gode muligheder for at svømme med delfiner.
en anden ting Du/I skal huske på er vis i bestiller nogle turer igennem jeres hotel, så bliver man tit kørt ud til 2-3 små butik med alt fra batik til træ ting som selvfølgelig vildt overpriced. Dette betyder det kan godt tager 3 timer før man er ude ved det man vil se.
en sidste ting I skal passe på er "Fresh fish" på de små stand restauranter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
DanBS Skrev:en anden ting Du/I skal huske på er vis i bestiller nogle turer igennem jeres hotel, så bliver man tit kørt ud til 2-3 små butik med alt fra batik til træ ting som selvfølgelig vildt overpriced. Dette betyder det kan godt tager 3 timer før man er ude ved det man vil se.
Den er virkelig god standard at skrive sig bag øret. Jeg har ogå været rundt i fjernøsten en masse, og det er helt standard at man får hotellet til at køre tul ex red fort og taj mahal, men bruger 3 timer extra på at chaufføren tger en rundt tre timer til marmorskærere og hvad ved jeg - det er en del af prisen - men ØV
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg vil umiddelbart gætte på at det er meget svært at finde ure til en pris under EU niveau, ihvertfald hvis man medregner moms og told.
MVH Peter
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
Morten skal i ikke mellemland i Singapore, hvis så har du da lige et par time i lufthavnen før i skal på ferie
•
Svar: 460
Tråde: 69
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
DanBS Skrev:Morten skal i ikke mellemland i Singapore, hvis så har du da lige et par time i lufthavnen før i skal på ferie
Jeg tror vi har 3 - 4 timer inden vi skal flyve videre til Bali. Netop i Singapore.
•
Morten G. Skrev:DanBS Skrev:Morten skal i ikke mellemland i Singapore, hvis så har du da lige et par time i lufthavnen før i skal på ferie
Jeg tror vi har 3 - 4 timer inden vi skal flyve videre til Bali. Netop i Singapore.
Hvis i flyver Singapore Airlines ender I i den nye terminal. Der er masser af urbutikker. Deres apple butik er billig.
Deres lounges på 1' sal er også temmeligt hardcore ifht. europa.
M
•