Den dyreste koncert nogensinde.
Fredag den 19/6-2009 vil i mange år fremover stå for mig som en dag jeg vil huske tilbage på med stor glæde.
Jeg kommer til københavn for at få en stor drøm til at gå i opfyldelse... AC/DC i parken... En 25 år gammel drøm... Mums jeg glædede mig vildt.
Timerne op til blev brugt til at besøge diverse urmagere i københavn.
Og ved en stor tilfældighed endte jeg hos Klarlund på Østergade... Jeg stikker ind og hilser på Søren en ULAMINDELIG rar mand. Jeg har ved flere lejligheder talt med manden i telefonen og jeg stak kun hovedet ind for at blærer mig med at jeg skulle til koncert om aftenen... Vi snakker og snakker og inden jeg har set mig om har jeg brugt på den gode side af de 50 tusinde kroner... Men hvad gør det når man pludselig på en og samme dag har fået 2 drømme til at gå hjem... Deep-Sea sad og blomstrede på min arm da jeg afleverede min billet i parken...
Se det var en fed koncert... Og jeg forlod parken kl 23.59 ifølge min nye følgesvend.
Rolex seadweller - V serie.
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Promaster citizen - Pingo.
Svar
Lyder som en god dag/aften - sjovt at der er så mange GAMLE bands som stadigt hersker rundt omkring
Også godt at DS er lige til at gå ind og købe, det modvirker forkerte brugt priser
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
DS er jo et drømmeur ! Må vi ikke nok få et par billeder ... please ... ? Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Lyder som en ualmindelig god aften Icon_e_biggrin

Tillykke med uret.

Thomas
Svar
Hvordan poster jeg nogle billeder...
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Svar
Kjeldsen Skrev:Hvordan poster jeg nogle billeder...
http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.ph...139#p65139
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Så er her endelig et billede skudt i haven.
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)