Svar: 115
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
janj_j Skrev:Jeg ville nok tage 1C uden DLC 
Men det er bare mig - original
Issing - Købte dit SD i 2003 hvis du kan huske - du var på vej over i Pam 
Det har det stadig godt 

Har du noget info vedr. LW - så smid en mail på info (at) watchblog dot dk
Hej Jan...
Hvor sjovt - det kan jeg da godt huske! Det billede er jo som at se en gammel ven igen... fantastisk at du stadig har det!
Kort efter jeg solgt dig min SD blev det ganske vist et Panerai... faktisk et 1B
Jeg sender dig lige min arbejds email, så kan du bare sende LW spørgsmål dertil.
•
Svar: 8
Tråde: 2
Hvordan sikrer man sig at uret er originalt? Er ikke meget for køb i udlandet når jeg er total grøn i urverdenen...
•
Svar: 91
Tråde: 6
Citat:Hvordan sikrer man sig at uret er originalt? Er ikke meget for køb i udlandet når jeg er total grøn i urverdenen...
En måde at sikre sig at uret er originalt:
1) Køb uret "face to face" og tag det med til en officiel forhandler som kan checke det.
2) Køb uret af en forhandler -du kan sagtens købe af en udenlandsk forhandler via nettet.
3) Køb uret af en "kendt" panerist -en med mange handler bag sig og derved mange referancer, som kan "sige god for..."
4) Stol på dit "instinkt" -"Er det for billigt er det nok ikke iorden" pris og kvalitet hænger sammen
MVH Peter
"Panerai fordi jeg fortjener det"
•
Svar: 220
Tråde: 82
Pj_pam Skrev:Citat:Hvordan sikrer man sig at uret er originalt? Er ikke meget for køb i udlandet når jeg er total grøn i urverdenen...
En måde at sikre sig at uret er originalt:
1) Køb uret "face to face" og tag det med til en officiel forhandler som kan checke det.
2) Køb uret af en forhandler -du kan sagtens købe af en udenlandsk forhandler via nettet.
3) Køb uret af en "kendt" panerist -en med mange handler bag sig og derved mange referancer, som kan "sige god for..."
4) Stol på dit "instinkt" -"Er det for billigt er det nok ikke iorden" pris og kvalitet hænger sammen
•