garanticertifikat
#1
hej jeg har lige vundet 3 auktioner på tysk ebay på partier af udfyldte garanticertifikater fra en insolvens til forskellige mærker (ca.150 stk.)bl.a.: Omega, Ebel, Cartier, Chronoswiss, Blancpain, Chopard, Bulgari, Nomos, Glashütte o.a., så hvis der er nogen der mangler certifikat til at komplimentere uret, så er der en chance for at jeg ligger inde med et passende. Certifikaterne er udfyldte og udløbne, men det er nu rart alligevel at have, hvis man mangler dem. Specielt Omega, Ebel og Cartier er der mange af, omkring 100 stk. Umiddelbart ser de fleste ud til at være fra midt/sen-90´erne.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg ved at gøre opmærksom på muligheden bryder forumreglerne, så dette skal IKKE betragtes som en salgsannonce, snarere som en håndsrækning til whom this might concern:-)

hvis der er interesse kan jeg eventuelt lægge billeder ind eller maile dem til interesserede. P.t kan jeg naturligvis ikke sige lige præcis hvilke ref. nr. de tilhører, da jeg ikke har modtaget dem endnu, men ved lidt googling på nettet kunne jeg konstatere er der i hvertfald er et par stykker til bl.a. Omega constellation.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)