Svar: 148
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Bestilte en Omega PO d. 11 kl 18.
Dagen efter blev det sendt, og i dag. d. 13 kom uret. (aldrig modtaget noget SÅ hurtigt)
Det har været yderst problemfrit og med super service.
Uret spiller 110%
Precision har et stort plus her.
•
Svar: 68
Tråde: 10
Må her tilslutlte mig !
Selvom jeg var røget i bunken af forventningsfulde Oris small second aftagere der ikke kunne modtage til den aftalte tid. Der gik en små 30 dage fra bestilling til modtagelse, men der blev svaret på spørsmål løbende og da uret endelig kom til manchester, gik der kun uderligere 24 timer, så sad det på armen på undertegnet i Vanløse!
Derudover røg der lidt af prisen, da jeg nævnte at jeg havde ventet i spænding p.g.a. pundets bølgegang.
En meget personlig netoplevelse det heldigvis ikke har skræmt, måske fordi der allerede var lidt ure i boxen, som man kunne bruge ;-D
•
Svar: 369
Tråde: 24
Jeg bliver nød til at høre hvilken af PO'erne du har købt. Jeg har nemlig bestilt et PO i sort 45 mm 10 jan. som de endnu ikke har sent. De siger selv at det er fordi uret er i restordre (hvilket jeg vælger at tro på), men hvis jeg finder ud af at andre der har bestilt efterfølgende (og givetvis til en dyrere pris, da prisen på hjemmesiden steg ugen efter jeg bestilte), så mister jeg respekten for den hjemmeside....
Så derfor - lad mig endelig høre hvilken model du bestilte.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
•