30-03-2009, 01:04 PM
Han har nu skiftet navn til Patrick Bendner (<!-- e --><a href="mailto:patrickbendner@gmail.com">patrickbendner@gmail.com</a><!-- e -->) , men det er stadig fjenneslev uret skal sendes til. Så hold jer væk
|
reneealmkvist@gmail.com
|
|
30-03-2009, 01:04 PM
Han har nu skiftet navn til Patrick Bendner (<!-- e --><a href="mailto:patrickbendner@gmail.com">patrickbendner@gmail.com</a><!-- e -->) , men det er stadig fjenneslev uret skal sendes til. Så hold jer væk
02-04-2009, 05:09 PM
jeg har lige modtaget en mail fra ham her <!-- e --><a href="mailto:yclavan@yahoo.com">yclavan@yahoo.com</a><!-- e --> næsten sammen fremgangsmåde
Tomcat27 Skrev:Han har nu skiftet navn til Patrick Bendner (<!-- e --><a href="mailto:patrickbendner@gmail.com">patrickbendner@gmail.com</a><!-- e -->) , men det er stadig fjenneslev uret skal sendes til. Så hold jer væk
02-04-2009, 10:26 PM
Jeg svarede ham bare at jeg da gerne ville levere uret personligt i fjenneslev, mod kontanter for uret naturligvis.
Så svarede han at han skulle ud af landet hurtigst muligt, og det var bedst at sende det til ham i fjenneslev. Så svarede jeg bare at jeg kunne være der om 45 minutter. Postdanmark skulle bruge 2 dage. Siden har jeg intet hørt
03-04-2009, 11:18 AM
Jeg undrer mig lidt, hvordan I orker...
Når en gypsy prøver at sælge én et grim fake ur på hovedbanen, går man bare forbi og ignorerer fidusmageren. Hvorfor gør man ikke det samme i cyberspace ? Og - please - ikke noget at "jamen nogen kan sagtens blive snydt af svindleren hvis vi ikke gør alle opmærksomme..." Hvis nogen bliver snydt af ham her, er det sign from heaven og har mest af alt noget at gøre med ens intelligens eller mangel af samme... De famøse 2cts herfra... Herligt weekend ! John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
03-04-2009, 02:05 PM
Tio Malo Skrev:Jeg undrer mig lidt, hvordan I orker... Hvis alle bare var ligeglad med alt sådan noget, hvid var det så for en verden vi ville leve i? Mvh. Micki - DREAMWATCH
03-04-2009, 06:30 PM
Tio Malo Skrev:Jeg undrer mig lidt, hvordan I orker... Nu kan vi jo ikke alle sammen være ligeså godt begavet som dig Tio Malo - Jeg synes det er rigtig fint der bliver gjort opmærksomt på når der er en scammer i farvandet. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|