At "VINDE" en auktion
Omegas De Ville serie har fratarten med Seamaster De Ville været koncentreret om at lave "Dress ure".

Nok inspirerer af tool - og derfor også med Chronograf - og måske også inspirerer af dykkere, hvilket især ses på kasseform nogengange, men altid "kun til Dress".

Mange ure med speciel design, firkantede osv. har set dagens lys i De Ville serien.

Og tankevækkende at den nye Hour Vission også er i denne serie.

For mig ligger udfordringen at finde dem med de gode gamle in house værker.

vh Baun
Svar
Så kom det hjem uret jeg vandt!

Et af de ure jeg har været spændt på at få i hånden - og på armen.

Det blev en glædelig overraskelse. Lækkert ur i fin stand - Og mest glædelig og overraskende - original rem og spænde. Personligt tror jeg på at den rem var på uret da det forlod butikken i 68-69. Den er den gamle tynde og enkle type - og spændet er præcis hvad jeg kunne forestille mig Omega ville lave til deres "Nye De Ville" - fra 68 må det være en af de allerførste Omega De Ville overhovedet (det var Seamaster De Ville indtil ca 68).

Uret er i meget flot stand - MINT ? men i hvert fald flottere end et ur fra 1968 kan forventes at være.

Jeg bærer det idag og har lige, hjemkommet fra kontoret, taget et par billeder til jer - og til mit kartotek.

İmage
İmage
İmage
İmage

vh Baun
Svar
et stiiligt ur stort tillykke Icon_e_biggrin

hilsen Ib
Svar
Super - jeg holder mid dig - remmen er original oprindelig eller senere, men jeg tror bestemt på den kan ha hørt til. Det var netop lidt tyndere typer som den

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)