Seiko Bullhead 6138-0040
Hej Lars

Jeg har prøvet Lindholt og snakkede med Knud, og bestilte efter referencenummeret, og de havde ikke glasset mere, og så læste jeg dit indlæg, og tænkte at jeg kunne prøve at bestille glasset på mål, og det gjorde jeg, og jeg talte med Rita, og hun sagde, kom med referencenummeret, og det gjorde jeg så, selvom jeg vidste at det var nytteløst, men hun skulle lige tjekke, og tilbagemeldingen var sådan et glas har jeg, så det købte jeg selvfølgelig og det var det rigtige, og så spurgte jeg lige om hun ikke havde to trykknapper til uret, og det havde hun også. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Og alle blev Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Hej

Så har jeg min Bullhead færdig, og jeg synes at det blev et ret godt eksemplar. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Kan vi ikke se et billede Peter?

mvh Peter
Svar
Elverdam Skrev:Kan vi ikke se et billede Peter?

mvh Peter
Peter kan ikke sætte billeder ind Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hej Elverdam

Billeder af mit ur vil næsten ligne dit ur på en prik, dog er min brune rem lidt tyndere, og der står Speed-Timer på urskiven istedet for automatic chronograph.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Elverdam

Billeder af mit ur vil næsten ligne dit ur på en prik, dog er min brune rem lidt tyndere, og der står Speed-Timer på urskiven istedet for automatic chronograph.

MVH Peter

Hej Peter
Overtog du egentlig ikke den blå bullhead fra mig for et godt stykke tid siden, eller blev det ved snakken?
Svar
Hej Speedy

Den har vi skam stadig, men det er butikkens, og der skal lige ordnes et par småfejl inden den bliver sat tilsalg, hvis ikke jeg beholder den selv. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Elverdam Skrev:Den kom også på en fishbone-lænke, men jeg syntes at den var for løs i leddene.
Og så virker lænken meget spinkel i det, især i forhold til den tykke urkasse.

/Peter

Hej alle,

Jeg er helt ny omkring emnet ure, men har altid været tiltrukket af dem, nu bare mere end før. Specielt efter jeg fandt denne fantastiske hjemmeside & forum Icon_e_smile Og selv som novice kan jeg se skønheden og må lige rose dig på din flotte bullhead.

Er den købt på ebay og hvad ligger en god stand i? Hvor mange ref. nr. er der og de vigtigste ændringer?
Svar
Hej timmovitz - velkommen til forum Icon_e_wink

Hvis du bevæger dig ud i Seiko vintage land, så skal du gøre dit hjemmearbejde rigtig godt, i fald du ønsker et godt originalt velfungerende eksemplar. Der findes RIGTIG mange vintage Seikøer med aftermarket dele og du kan også finde tonsvis af overpolerede eksemplarer. Du skal være meget opmærksom på urets mekaniske stand, da reservedele er meget vanskelige at opdrive. Jeg ville anbefale "how to buy" guiderne, som er at finde på forskellige fora. Her er en udmærket en af slagsen omkring Bullhead modellerne:

[url]"http://www.larrybiggs.net/scwf/index.php?mod=103&action=0&id=1136574191/HOW+TO+BUY+A+BULLHEAD+(SEIKO+6138-0040-0049" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.larrybiggs.net/scwf/index.ph ... -0040-0049[/url])
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)