Billigste Omega
Ved at købe brugt kan du spare massere af penge. Der er en hel del avis ruter/timer som flaskedreng at spare!!

Hvis du er bange for at blive snydt, så kan du jo tjekke folk ud på Good Guys/Bad Guys forummet. Hvis folk står derinde som good guys, så er det good guys!
Svar
Tukjær Skrev:
NW Skrev:Det skal nok være over i seamaster- stilen, da det er dem jeg synes bedst om. Omega's dress watches synes jeg personligt ikke er særligt pæne. det skal helst være nyt.

Hvorfor nyt? Du får meget mere ur for pengene i et brugt.....

Dette købte jeg som brugt, og det så ud som nyt.....

İmage
Hvilket prisleje ligger sådan et i brugt? Jeg har selv kigget lidt på annoncer for brugte 2254.50.00, men synes ikke at der var nær så meget at spare som forventet.
Svar
Skal du ud og købe en ny Omega i butikkerne, så starter de fra ca. 10.000kr for quartz, og ca. 17.000kr for mekaniske.
İmage
Svar
Du bør kunne finde en brugt Seamaster prof. med det gode cal 1120 som er 5-10 år gammel og står som stort set nyt til ca 8 K.

Og efter min mening bør du kun interesere dig for et ur med mekanisk værk. På sigt vil du blive mest glad for det!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Du bør kunne finde en brugt Seamaster prof. med det gode cal 1120 som er 5-10 år gammel og står som stort set nyt til ca 8 K.

Og efter min mening bør du kun interesere dig for et ur med mekanisk værk. På sigt vil du blive mest glad for det!

vh Baun

Helt enig, på det private marked sikkert også helt ned i 7K.

Men jeg mener at Bo Mølbak plejer at tage 8K for sådan en, og så har du altså 1 års garanti.
Jeg ville ikke tøve med at tage en brugt, det er en god pris!
Svar
Baun Skrev:Du bør kunne finde en brugt Seamaster prof. med det gode cal 1120 som er 5-10 år gammel og står som stort set nyt til ca 8 K.

vh Baun
Hvad er navnet på den model skrevet i tal? Mest så jeg kan se, om det er samme design som den model jeg er faldet for.
Svar
fx.

Ref. 2531.80.00

men der kan fint være flere...

Prøv at søge i handlede ure - Seamaster - mellem 7 og 10 K så får du nok flere hits....

Bagefter kan du jo så søge i ure til salg.... eller andre steder!

vh baun
Svar
Jeg har et Seamaster til salg, hvis det kunne have interesse:

Salg - Omega Seamaster 300M Quartz Ref. 22645000

Leveres med alle certifikater og dokumentation. Uret er i rigtig god stand og bærer ikke præg af brug. Det er også kun et halvt år gammelt.

Producent:[/b Omega
[b]Model:
Seamaster
Årgang: 2008
Pris DKK: 6.800,- Currency Converter
Garanti: Privat
Stand: Meget fin stand, så godt som nyt

Du kan sende mig en mail på ulrikbzr at gmail.com eller sende en PM her på forummet.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)