Ny LV
Hej alle.

Der har tidligere været skrevet vidt og bredt om hvorvidt den nye submariner kommer i en LV udgave.
De fleste svar/indlæg jeg har læst, har gået i retning af at det gør der ikke.
Jeg mener at Peter Halse argumenterede imod en ny LV fordi kransen skulle være for svær at udføre i det nye keramiske materiale.
Her er det så jeg tænker at hvis de kan lave den i blå som på den nye guld/guld udgave burde de vel også kunne lave den i grøn?
Især såfremt den grønne har solgt godt i den nuværende 16610 udgave.
Hvad tror i?
Og håber det er ok jeg trækker dig ind indlægget Peter Icon_e_smile

Billede af den nye i blå [url]"http://rolex.com/en/collection/the-new-measure/submariner/specifications/index.jsp">http://rolex.com/en/collection/the-new- ... /index.jsp[/url]

Ur-hilsner

Papelione
Svar
Ser jo ud til at gå fint i Cerachrom blåt beezel. Nå jeg skrev bare for at være imponeret over Rolex siden du linker til, hvor uret ikke bare vises, men går, og går rigtigt - flot nok

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
jeg har inde hos Klarlund og hente mit AP Safari der så jeg på det nye sub i hvid guld med blå beezelog det er mege fedt Icon_e_biggrin
glæder mig til det kommer i stål
Svar
hannover_dk Skrev:Nå jeg skrev bare for at være imponeret over Rolex siden du linker til, hvor uret ikke bare vises, men går, og går rigtigt

Det går nu ikke mere rigtigt end uret på din PC, da det er der, det får tiden fra!

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:
hannover_dk Skrev:Nå jeg skrev bare for at være imponeret over Rolex siden du linker til, hvor uret ikke bare vises, men går, og går rigtigt

Det går nu ikke mere rigtigt end uret på din PC, da det er der, det får tiden fra!

/Bjørn.
OK - hvorfor mon det - det burde da være let at lade det få tiden fra en timeserver - men det er måske for at den skal fungere let som screensaver og så er der jo naturligt nok problemet med tidszone, hvis den ikke styres af modtager IP.
Nå min computertid kører en gang i timen via timeserver - så det havde rakt, jeg vil bare ikke ha en screensaver overhovedet, men flot er den

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Papelione

Det er helt fint at du inddrager mig, da jeg skrev indlægget, havde jeg hørt at Rolex ikke kunne lave blå rød lynetteindlæg til deres nye GMT hvad de stadig ikke gør, så jeg troede ikke at de kunne lave et farvet indlæg, men det er jo åbenbart kun tofarvet indlæg de ikke kan lave, så der kommer nok et grønt indlæg fra dem. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Hej Peter

Ja det gør der jo nok :=)
Går og håber lidt på at de laver den nye GMT med pepsi farvet indlæg, det var ihvertfald en nyhed der ville glæde mig til foråret.
Mht submariner´en går der jo nok 1,5 års tid før vi for svar på om de laver en ny LV. Hvis ikke længere, de plejer gerne at ville have fokus på ny lanceringerne uden for meget distraktion.
Og jeg kunne forestille mig at lanceringen af en ny submariner er en ret stor begivenhed for Rolex.

Ur-hilsner

Papelione
Svar
Hej

Hos Rolex er der sjældent store begivenheder, da de nok er verdens mest, sjældne til at komme med nyheder. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)